سامانه سیماک با هدف صدور الکترونیکی مجوزهای ساخت و ساز تا ۱۰ روز آینده به بهره برداری میرسد.
مدیر کل پست استان در جلسهای که با حضور استاندار و کارکنان شرکت پست برگزار شداز راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) در استان خبر داد و گفت: این طرح در استان تا ده روز آینده به بهره برداری میرسد.
مفتح هدف از راه اندازی این سامانه را ایجاد بستر یکپارچه سازی استعلامات میان دستگاهی اماکن و املاک برای صدور تمام مجوزهای ساخت و ساز املاک در شهرها و روستاها و کاهش مراجعه حضوری مردم دانست.
وی با بیان اینکه هم اکنون مجوزهای ساخت و ساز املاک توسط شهرداریها، بخشداری ها، دهیاریها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نظام مهندسی ساختمان انجام میگیرد ادامه داد: با راهاندازی سامانه سیماک، این مجوزها به صورت الکترونیکی و با شفافیت کامل و محاسبات دقیق صادر میشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد پست را یکی از پیشتازان تحول عظیم در شکل نوین زندگی مردم از طریق راه اندازی سامانههای الکترونیکی جدید دانست و بر ضرورت تامین منابع انسانی مجرب و همچنین منابع سخت افزاری و تجهیزات نوین برای پیشبرد اهداف پست تاکید کرد.
علی محمد احمدی اصلاح ساختار اداری را از اقدامات مورد تاکید دولت دانست و گفت: دیوانسالاری، بوروکراسی و نارضایتی مردم از صرف وقت و هزینههای زیاد از آفات ساختار اداری موجود است.
وی بر ارائه فرصتهای برابر برای همه مردم در دریافت خدمات دولت تاکید کرد و افزود: وجود تبعیضهای اداری بین مردم عادی و صاحبان نفوذ، خیانت و زیرپا گذاشتن ارزشهای انسانی است.
احمدی گفت: راه اندازی سیستمهای نوین اداری از جمله سیماک منجر به منفعت جمعی و رفع تبعیضات اداری میشود.
وی همچنین تسریع در انجام کارها، رفع تبعیضات، شفافسازی و حفظ حقوق بیت المال را از مزایای چنین طرحهایی دانست و اضافه کرد: راه اندازی سامانه سیماک اقدامی در راستای بسترسازی، سیستم سازی و انجام بهتر کارها است.
استاندار همچنین بر لزوم حمایت همه جانبه مسئولان استان برای پیشبرد اجرای دو طرح سیماک و جی نف تاکید کرد و گفت: کسانی که در برابر اجرای این طرحها مخالفت میکنند به فکر منافع شخصی خود هستند و باید به عنوان متخلف معرفی شوند.
در پایان این جلسه از دو نفر از کارکنان بازنشسته نمونه این اداره کل تقدیر شد.
مفتح هدف از راه اندازی این سامانه را ایجاد بستر یکپارچه سازی استعلامات میان دستگاهی اماکن و املاک برای صدور تمام مجوزهای ساخت و ساز املاک در شهرها و روستاها و کاهش مراجعه حضوری مردم دانست.
وی با بیان اینکه هم اکنون مجوزهای ساخت و ساز املاک توسط شهرداریها، بخشداری ها، دهیاریها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نظام مهندسی ساختمان انجام میگیرد ادامه داد: با راهاندازی سامانه سیماک، این مجوزها به صورت الکترونیکی و با شفافیت کامل و محاسبات دقیق صادر میشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد پست را یکی از پیشتازان تحول عظیم در شکل نوین زندگی مردم از طریق راه اندازی سامانههای الکترونیکی جدید دانست و بر ضرورت تامین منابع انسانی مجرب و همچنین منابع سخت افزاری و تجهیزات نوین برای پیشبرد اهداف پست تاکید کرد.
علی محمد احمدی اصلاح ساختار اداری را از اقدامات مورد تاکید دولت دانست و گفت: دیوانسالاری، بوروکراسی و نارضایتی مردم از صرف وقت و هزینههای زیاد از آفات ساختار اداری موجود است.
وی بر ارائه فرصتهای برابر برای همه مردم در دریافت خدمات دولت تاکید کرد و افزود: وجود تبعیضهای اداری بین مردم عادی و صاحبان نفوذ، خیانت و زیرپا گذاشتن ارزشهای انسانی است.
احمدی گفت: راه اندازی سیستمهای نوین اداری از جمله سیماک منجر به منفعت جمعی و رفع تبعیضات اداری میشود.
وی همچنین تسریع در انجام کارها، رفع تبعیضات، شفافسازی و حفظ حقوق بیت المال را از مزایای چنین طرحهایی دانست و اضافه کرد: راه اندازی سامانه سیماک اقدامی در راستای بسترسازی، سیستم سازی و انجام بهتر کارها است.
استاندار همچنین بر لزوم حمایت همه جانبه مسئولان استان برای پیشبرد اجرای دو طرح سیماک و جی نف تاکید کرد و گفت: کسانی که در برابر اجرای این طرحها مخالفت میکنند به فکر منافع شخصی خود هستند و باید به عنوان متخلف معرفی شوند.
در پایان این جلسه از دو نفر از کارکنان بازنشسته نمونه این اداره کل تقدیر شد.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آخرین اخبار