در مرز میرجاوه انجام شد:

افتتاح قرارگاه رسانه در میرجاوه

قرار گاه رسانه ای به منظور انعکاس هرچه بهتر ورود زائران پاکستانی به ایران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مرز میرجاوه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۳۸۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، به منظور انعکاس بهتر ورود زائرین پاکستانی از طریق مرز میرجاوه به کشور ایران و شرکت در حماسه بزرگ اربعین سال ۹۷ قرارگاه رسانه ای در میرجاوه افتتاح شد.

محمود دولت کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح این قرارگاه در میرجاوه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: تکریم و خدمت رسانی به زائرین پاکستانی افتخار بزرگی است که  خداوند قسمت مردم استان کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که مرز میرجاوه مرز دلدادگی و عاشقی اهل بیت است که مردم استان سیستان و بلوچستان در سال گذشته نسبت به خدمت رسانی و تکریم زوار حسینی سنگ تمام  گذاشته اند افزود: با افتتاح این قرار گاه رسانه ای ورود زائران و خاطرات آنها در برابر لنز دوربین های خبرنگاران ثبت خواهد شد.

کردستانی با تاکید بر این مطلب که قسمتهای مختلف صدا و سیما باید در راستای هرچه بهتر ورود این افراد تلاش بیشتری کنند ادامه داد: این قرار گاه رسانه ای یک کار بزرگ فرهنگی و ارزشمندی است که در کنار شلمچه، چزابه،و مهران در مرز میرجاوه نیز رخ نمایی می کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به این مطلب که دشمنان به دنبال نا امن جلوه دادن این مرز در سیستان و بلوچستان هستند افتتاح این قرار گاه رسانه به دست فرزند یکی از شهدای مدافع وطن فرصتی برای به نمایس گذاشتن اتحاد و وحدت مردم شیعه و سنی استان است و تصورات مردم که برگرفته از رسانه های کذب و معاند دشمن است فقط یک باور اشتباه و غلط است خنثی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار