سید ساجد یعقوبی
مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل؛
مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل گفت: امروز همزمان با سراسر کشور و مصادف با ۵ صفر روز شهادت حضرت رقیه (س) همایشه سه ساله‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۶۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

همایش ۳ ساله‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی حسن‌زاده صبح امروز، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و مصادف با 5 صفر روز شهادت حضرت رقیه(س) همایشه سه ساله‌های حسینی در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: این همایش به همت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان در نظر گرفته شده که امروز ساعت 9 صبح در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود و مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این همایش تبیین اهداف امام حسین(ع) و یارانش برای احیای مکتب حسینیت و نهضت عاشورا است که بیش از هر چیز حائز اهمیت است.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل گفت: احیای دین اسلام و تبیین یک الگوی شاخص برای کودکان و نوجوانان و تبیین اهداف نهضت عاشورا و حیا و عفت حضرت رقیه(س) به کودکان یک محور بسیار مهم و اساسی از برگزاری این همایش است که انتظار می‌رود در راستای برگزاری این همایش برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد.

حسن‌زاده اظهار کرد: خانواده‌ها در فرهنگ‌سازی نقش اهل بیت(ع) در زندگی مردم و اهداف قیام عاشورا رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند و باید تلاش کنند تا فرزندانشان با آگاهی از این اهداف رشد یابد و تقویت شده و تربیتی اسلامی و معنوی داشته باشد که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: از والدین همراه با فرزندان برای حضور در این مراسم باشکوه معنوی دعوت به عمل می‌آید تا بتوانیم یاد و خاطره حضرت رقیه(س) سه ساله کربلا را گرامی داشته و کودکان را با شخصیت این شخصیت والامقام آشنا کنیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت اساسی است که کودکانی با اخلاق و منش حضرت رقیه در جامعه تربیت کنیم.

ارسال نظرات