قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

دشمن موضوعات اقتصادی را دست‌آویزی برای ضربه زدن به انقلاب قرار داده است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر دشمن با ابزار روانی به دنبال فشار به مردم است، ما نیز باید از همان طریق دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۶۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نصرت‌الله لطفی در جلسه ستاد دهه فجر استان زنجان اظهار کرد: بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از فجر ۹۶ تا ۹۷ برگزار خواهد شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه یک جنگ تحمیلی سال‌ها پیش از سوی نظام سلطه به ایران تحمیل شد، افزود: امروز شرکت در جلسه دهه فجر یک آرمان برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حفظ اسلام مهم‌ترین تکلیف بوده و از اعظم وظایف محسوب می‌شود، تصریح کرد: در واقع امسال هم ما به دنبال بیان وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی هستیم.
لطفی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ شبکه فارسی زبان برای ضربه زدن به کشور و براندازی نظام جمهوری اسلامی گفت: همین امر اهمیت شرکت در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بیشتر می‌کند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دشمن همواره به طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور بوده است، تصریح کرد: دشمن وقتی با راهکارهای مختلف موفق نشد به نظام ضربه بزند مردم را هدف گرفت و بر این اساس موضوعات اقتصادی را دستاویزی برای ضربه زدن به کشور قرار داد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری هر چه باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند تبیین موفقیت‌های نظام است، افزود: دشمن در این برهه زمانی به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است که ما باید با استفاده از ذخیره چهل ساله و تجربیات آن این توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
وی با اشاره به اینکه چهل سالگی انقلاب نباید صرفا به برگزاری جشن و آیین محدود شود، تصریح کرد: اگر دشمن به دنبال سیاه‌نمایی است ما باید واقعیات را به مردم بگوییم و از این طریق توطئه دشمن را خنثی کنیم.
وی افزود: اگر دشمن با ابزار روانی به دنبال فشار به مردم است، ما نیز باید از همان طریق دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار