خبرهای داغ:
فَرماندار آبیک

بسیاری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل آبیک شناخته نشده است

احمدپور افزود: شهرستان آبیک شهرستان آبیک‌ با وجود ظرفیت های بالقوه و بالفعل که بسیاری از این ظرفیت ها شناخته نشده است یکی از مهمترین شهرستان های استان قزوین می باشد.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۸۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شهرام احمدپور فرماندار آبیک در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به موقعیت شهرستان آبیک در استان بیان کرد: در بحث کلیات، شهرستان آبیک‌ با وجود ظرفیت های بالقوه و بالفعل که بسیاری از این ظرفیت ها شناخته نشده است یکی از مهمترین شهرستان های استان قزوین می باشد.

وی گفت: وجود شرکت های دانش بنیان، پتروشیمی و مواد شیمیایی همچنین مراکزی در حوزه دام و طیور و محصولات کشاورزی، علاوه بر پوشش استان در این زمینه، در تولیدات ملی هم نقش اساسی دارد.

فرماندار آبیک اظهار کرد: در حوزه بانکها نیز عزم‌ و اراده مدیریت استان و شهرستان آبیک در حوزه تسهیلات و مواد اولیه و بحث سرمایه در گردش و همه موارد کمکهای لازم صورت گیرد تا بخش عظیمی از این تسهیلات موجب توسعه تولیدات و ظرفیتهای شهرستان آبیک شود.

احمدپور ضمن اشاره به آمار شهرستانی هر یک از واحدها در بخش های صنعت و کشاورزی عنوان کرد: از این واحدها اگر بخواهند از تسهیلات استانی بهره مند شوند در صورت داشتن شرایط لازم حمایت می کنیم.

وی افزود: در حوزه کشاورزی، آبیاری تحت فشار مد نظر ما بوده و در حوزه شهرستان پروژه های زیادی در هفته دولت انجام شد که شامل پروژه های آبیاری مدرن زمینهای کشاورزی شرکت های کشت و صنعت، پروژه لوله کشی گاز دو روستا، پروژه جدولگذاری و آسفالت بیست روستا بود و پروژه های مختلفی که در دهه فجر نیز تعدادی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار آبیک تصریح کرد:‌ در حوزه آموزشی هم شاهد افتتاح سه مدرسه در شهرستان آبیک با همکاری اداره کل نوسازی بودیم که در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها