مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به نام نویسی 26 هزار مازندرانی در سامانه سماح و صدور روادید 20 هزار زائر مازندرانی آیین اربعین حسینی گفت:220 دفتر زیارتی فعال در استان گذرنامه زائران اربعین را دریافت می کنند.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۹۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به نام نویسی 26 هزار مازندرانی در سامانه سماح و صدور روادید 20 هزار زائر مازندرانی آیین اربعین حسینی گفت:220 دفتر زیارتی فعال در استان گذرنامه زائران اربعین را دریافت می کنند.

به گفته ساداتی ؛کنسولگری موقت عراق در ساری ، 24 ساعت پس از دریافت گذرنامه ،روادید زائران اربعین حسینی را صادر می کند .
وی با تاکید بر اینکه مشتاقان حضور در این آیین، تنها با نام نویسی در سامانه سماح به این سفر معنوی مشرف می شوند خاطرنشان کرد: زائران حسینی برابر قوانین و مقررات ، از خدمات بیمه ای نیز بهره مند می شوند .
ساداتی با اشاره به اینکه نام نویسی در سامانه سماح محدودیت زمانی ندارد ، از زائران خواست با مراجعه به دفاتر زیارتی نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند تا در سریعترین زمان ، روادید آن‌ها آماده شود.
مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه پارسال 43 هزار مازندرانی در آیین پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند پیش بینی کرد؛ امسال نیز همین تعداد هم استانی ،به این سفر معنوی مشرف شوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها