معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: یکهزار و 753 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست امسال در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۹۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی، با بیان اینکه برای اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی بیش از 400 میلیون تومان از طریق کمک های مردمی هزینه شده است، افزود: طرح شوق زیارت با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و امام رضا(ع) را نداشته‌اند، اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه41 نفر از مددجویان نیز در این مدت به عتبات عالیات اعزام شدند، بیان کرد: مددجویان در مدت اقامت، بارگاه ملکوتی حضرت امام علی(ع) در نجف اشرف و حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را در کربلای معلی زیارت کردند.

زمانی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده 500 نفر از مددجویان تحت حمایت برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اهداف طرح شوق زیارت، افزود: اردوهای زیارتی باهدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود.

زمانی با دعوت از خیران برای کمک به اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، تاکید کرد: مشارکت خیران در طرح شوق زیارت موجب خواهد شد تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویانی را که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستند، رهسپار مشهد مقدس کنیم.

ارسال نظرات