نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس بیان داشت: کسانی که سازش با امریکا راه حل مشکلات کشور میدانند خیانت کارند.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۱۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جواد کریمی قدوسی امروز در همایش بصیرتی کارکنان ستاد سپاه امام رضا(ع) در سالن اجتماعات الغدیر پادگان شهید برونسی اظهار داشت: علت مشکلات و مسائلی که ما امروز با آن روبرو هستیم عهد شکنی و خیانت است که مقام معظم رهبری بارها کلمه خیانت را در سخنرانی خود به کار بردند و  در زیرساخت‌های انقلاب اشکالی وجود ندارد چرا که همه  ما خوب می‌دانیم کشور ما دارای منابع غنی است و به لحاظ علمی و کلامی در دنیا نفوذ دارد.

وی تصریح کرد: برخی در دلشان حاضر به تسلیم امر رهبری نیستند  در حالی که می‌دانند امر رهبری درست است مثلا در قضیه برجام خودشان قبول داشتند که اشتباه کردند ولی چون به جایگاه رهبری حسادت ورزیدند نافرمانی کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس به دلایل صبر رهبری نسبت به اقدامات غلط دولت اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب بیش از هر وصیت دیگر وصیت امام (ره) نسبت به حفظ وحدت را ملاحظه می‌کنند چرا که بسیاری از پیروزی و موفقیت ما به دلیل همین وحدت بوده  است و اگر این وحدت از بین برود آشوب پیش می‌آید و تبدیل به جنگ ویرانگر خانگی می‌شود.

وی ادامه داد: از طرفی هرچه ایران آرام تر اهدافش را پیش ببرد سرعت مقاومت در جبهه‌های کلیدی بیشتر می‌شود.  دلیل دیگر صبر  رهبری جلوگیری از بروز حوادث دهه 60 است. امروز این زمینه وجود دارد برخی افرادی که مسئولیتی بر عهده دارند استعداد ایجاد جنگ داخلی را هم دارند.

کریمی قدوسی وضع فعلی مجلس را دلیل سوم صبر رهبری دانست و گفت: اینکه برخی می‌پرسند چرا رئیس جمهور با وجود اینکه نتوانست به سوالات پاسخ دهد ولی استیضاح نشد دلیلش این است که مجلس برای استیضاح باید رای اعتماد بر برکناری بدهد.

وی عنوان داشت: امروز یک خانواده نباید دغدغه نان،  ازدواج و اشتغال را داشته باشد اما ریشه همه این مشکلات به خیانت بر می‌گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ابراز داشت: کسانی که سازش با امریکا را راه حل مشکلات می‌دانند این افراد در حقیقت خیانت ‌کارند  و بزرگترین خیانت فقیرتر کردن افراد بی بضاعت است.

وی به کنوانسیون FATF اشاره کرد و افزود: کنوانسیون را مجامع بین المللی قبول کرده‌اند و وقتی به عنوان لایحه وارد مجلس می‌شود باید یا آن را قبول و یا رد کرد  و زمانی که آن را قبول می‌کنید باید تمام شرایط آن را بپذیرید و حق ندارید حتی در مجلس  نسبت به آن نظری اعمال کنید.

کریمی قدوسی اظهار داشت: نمایندگانی که به این کنوانسیون رای دادند خیانت کردند چرا این قرارد به طور کامل به گرفتن استقلال کشور صراحت دارد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از اهداف وزارت خزانه‌داری امریکا و FATF تمرکز روی سپاه و شرکت‌هایی است که با این نهاد مراوده دارند. یکی از مقامات امریکایی می‌گوید نظام بانکی ایران اصلاح پذیر نیست چون مدافع جریان مقاومت است. از دیگر مقامات امریکایی نیز اذعان دارد خزانه‌داری امریکا قصد دارد از طریق تغییر در ارزش نرخ ارز موجبات بی ثباتی اقتصادی را فراهم آورد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: در بحث شفافیت پولی و مالی اطلاعات کافی مالی مردم به FATF داده شده است مثلا سپاه پاسداران چند نفر حقوق بگیر دارد و همچنین با شفاف کردن اطلاعات مالی تراکنش مالی افراد کلیدی نیز مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما از ابتدای انقلاب تاکنون نیازهای کلیدی خود را با دور زدن تحریم‌ها تامین کرده ایم و امروز وظیفه ما در برابر هرگونه توطئه دشمن مقاومت، بصیرتی دهی و آگاهی عموم مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها