اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان در بیجار آغاز شد

دقایقی قبل با حضور مسئولان کشوری و استانی اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان در سالن ۹ دی سپاه بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۲۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز مراسم اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان که با حضور سردار فضلی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن ۹ دی سپاه بیجار آغاز شد.

حجت الاسلام علی مرادی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت:شهرستان بیجار افتخار داشتن شهدای تمام اقشار را دارد.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان شهرستان بیجار در دوران دفاع مقدس، افزود:صلابت و اقتدار رزمندگان این خطه در دوران چنگ دلهره بر دل ضد انقلاب انداخته بود.

امام جمعه بیجار تصریح کرد:سردار رجبی و سردار حسینی مطلق از افتخارات دیار گروس هستند که پرورش دهنده نیروی‌های با صلابت در دوران بعد از جنگ بودند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد:شهرستان بیجار دژ فولادین استان کردستان است که مقاومت کرد و اجازه ورود صد انقلاب را به خطه بیجار نداد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در شهرستان بیجار، گفت:اختصاص ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت ساخت المان‌های شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم شهرستان، برگزاری یادواره شهدای اقشار مختلف، برگزاری شب شعر مقاومت از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در طول ۶ ماهه گذشته است.

به گفته امام جمعه بیجار:توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی به نام ۴۵۰ شهید شهرستان بیجار بین محرومین منطقه از دیگر اقدامات مهم در راستای برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در بیجار بود.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه شهدا هیچ احتیاجی به این برنامه‌ها ندارند، گفت:این ما هستیم که برای آرامش روحی و کمک از شهدا به این یادواره‌ها احتیاج داریم.

وی در پایان عنوان کرد:اعزام ۱۳ نفر از دانش آموزان به خط مقدم جبهه که تعدادی از آن‌ها به شهادت رسیدند و تعدادی هم آزاده و الان در بین ما هستند سند افتخار شهرستان بیجار است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار