مصطفی برزگر
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛
قرارگاه رسانه ای اربعین با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور و دکتر دارابی معاون امور استانهای صدا و سیما در مرز مهران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۳۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز و با حضور مسئولان استانی و کشوری، قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز مهران آغاز به کار کرد.
"علیرضا شیروی"، مدیرکل صداوسیمای مرزک ایلام در حاشیه این نشست به خبرنگار ایلام بیدار گفت: به جهت پوشش مناسب و گستره اربعین در مهران قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران راه اندازی شد.
وی اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش حماسه بزرگ اربعین 97 ضرورت دارد.
شیروی ضمن تشریح دستور کار جلسه اهمیت و پوشش مطلوب این رویداد بزرگ فرهنگی یادآوری و بر برنامه‌ریزی منسجم حوزه‌های مختلف صدا، سیما ، خبر، فنی، فضای مجازی و واحدهای پشتیبانی تاکید کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با تقدیر از مردم استان ایلام در اربعین سال گذشته ادامه داد: باید امسال نیز همچون سال گذشته از تمام ظرفیت‌های استان برای استقبال ، اسکان و پذیرایی از زائران کربلای معلی استفاده کرد.
 وی با اشاره به نقش صدا و سیما و رسانه های استانی در پوشش این حماسه بزرگ تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز ایلام نیز همگام با سایر نهادها تمام ظرفیت خود را برای پوشش رویداد فرهنگی ـ مذهبی  اربعین حسینی امسال به کار می‌گیرد.
در مراسم افتتاحیه قرارگاه رسانه ای اربعین "علی دارابی"، معاون امور استان های سازمان صدا و سیما، سردار "حسین اشتری"، فرمانده نیروی انتظامی، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی حضور داشتند

ارسال نظرات