خبرهای داغ:
جلسه روشنگری و تحلیل مسائل سیاسی روز در جمع اعضاء پایگاه مقاومت بسیج حدیثه با سخنرانی برادر سبزپوشان؛ کارشناس معارف قرآنی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۴۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، سخنران جلسه با اشاره به روند تصویب کنوانسیون CFT در مجلس شورای اسلامی و استدلال وزیر امور خارجه بر تضمین جلوگیری از بهانه جویی دولت آمریکا گفت: قرآن کریم در آیه 120 سوره مبارکه بقره راه را به ما نشان داده و نیات و اهداف دشمن را آشکار ساخته که آنها هرگز از شما راضی نمی شوند مگر اینکه دست از آرمانها و آئین خود بردارید و اگر در جهت اجرای خواسته های آنها قدم بردارید، خداوند دست از نصرت شما بر می دارد. لذا تا زمانی که انقلاب اسلامی زنده و پویا بوده و اهداف و آرمان های الهی خود را دنبال می کند، دشمن هم در جهت رسیدن به خواسته های پلید خود کوتاه نیامده و بهانه تراشی می کند و افرادی که این جور با دشمن، همراهی می کنند در ضدیت با انقلاب اسلامی قدم بر می دارند.

وی در ادامه با اشاره به آیه 50 سوره مائده افزود: آنهایی که ترس از قدرت دشمن را بهانه سلطه پذیری و کوتاه آمدن در برابر برنامه های آنان قرار داده اند، افراد و جریان های منحرف و غیر انقلابی اند. در صورتی که یک امت انقلابی و مومن بدون ترس از سرزنش و تحقیر و توطئه گری دنیای کفر و جریانات نفاق بر آرمانهای مقدس خود با استقامت و قدرت می ایستد.

سبزپوشان تاکید کرد: آیا تجربه برجامی دارای خسارت محض که آن را آفتاب تابان می دانستند- که از فردای پذیرش آن همه تحریم های مالی و هسته ای بالمره برداشته می شود و مشکلات اقتصادی داخلی و روابط تجاری با دنیا برطرف می گردد-  برای برجامیان کدخدا ترسان و آنهایی که دنبال پذیرش کنوانسیون های مالی اخیر هستند کافی نبود که پی به بد عهدی دشمن ببرند و دنبال تجربه دیگری در همراهی با دشمن نروند؟ کدام میوه از درخت برجام چیدند که دنبال کاشتن شجره خبیثه دیگری هستند؟

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها