خبرهای داغ:
دبیر علمی دومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی خبر داد
دبیر علمی دومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی، از تمدید مهلت ارسال آثار دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان تا آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۴۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

 

محمد عزیزی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  با اعلام اینکه حضور همه ی فعالان عرصه رسانه به خصوص فعالین در تشکلها و اصناف رسانه ای می تواند سطح کیفی تولیدات ارسالی در این جشنواره را افزایش دهد افزود: دومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» آذربایجان شرقی در ۱۰ محور و ۸ قالب برگزار می شود.

وی در توضیح بیشتر گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های عکس، گزارش، مصاحبه، خبر ، یادداشت یا سرمقاله، کاریکاتور، موشن گرافی و طنز در محورهای "مقاومت و دفاع مقدس"، "مسائل صنفی خبرنگاران"، "بصیرت و دشمن شناسی"، "اقتصاد مقاومتی"، " حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی"، "مبارزه با آسیب های اجتماعی"، "خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی"، "فرهنگ گردشگرپذیری"، "حقوق شهروندی" و "اشتعال زایی" به دبیرخانه ارسال کنند.

عزیزی راد تاکید کرد: آثار باید در یکی از قالب های نامبرده شده باشد و از یکم مهر ماه ۹۶ تا ۱۵ آبان ۹۷ در یکی رسانه ها و نشریات استانی، ویژه نامه های استانی نشریات سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مجوز دار منتشر شده باشد.

وی با بیان اینکه آثار حتما باید با نام و با تایید مهر نشریه از طریق فرم ثبت نام مخصوص باشد افزود: تمام فعالان رسانه ای استان می توانند در جشنواره شرکت کنند و هر خبرنگار می تواند در همه محورهای اعلام شده بدون هیچ محدودیتی آثار خود را به دبیرخانه ارسال کند.

عزیزی راد در پایان با اعلام اینکه هر شرکت کننده برای هر اثر در هر بخش فرم ثبت نام جداگانه ای تکمیل کند گفت: شرکت کنندگان می بایست آثار ارسالی به همراه فرم ثبت نام این جشنواره را همه روزه در ساعات اداری به سازمان بسیج رسانه استان واقع در روبروی استانداری، کوچه شهید پیرسمساری، خانه مجتهدی ها و روزهای زوج از ساعت ۱۲ الی ۱۷ به دفتر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی واقع در بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تحویل دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها