خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی خبر داد

آغاز اعزام به اردوهای راهیان نور در آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی از آغاز اعزام به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۶۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

 جلال مولان زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: از سراسر استان در مجموع 30 هزار نفر دانش آموز برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد که بین 15 هزار تا 16 هزارنفرشان دانش آموزان دختر هستند.

وی با بیان اینکه نخستین کاروان راهیان نور با حضور مدیرکل آموزش و پرروش و سایر مسئولان استانی از ارومیه اعزام شده است، ادامه داد: در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت این سری اردوها برگزار می شود به طوری که استقبال خوبی هم به عمل می آید.

این مسئول با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس 36 هزار نفر دانش آموز به فیض شهادت نائل آمده اند، اضافه کرد: از استان ما هم هشتصد نفر دانش آموز به شهادت رسیده اند؛ پس نسل جدید باید با آرمان ها و راه این عزیزان آشنا شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی اظهار کرد: بازدید از یادمان‌ها والفجر 2، شهید امینی مهاباد، شهید بروجردی نقده، شهید باکری و شهدای گمنام ارومیه و بازدید از رزمایش علمداران ولایت از جمله برنامه های تدارک یافته برای بسیجیان است.

برای تدارک سفر ایمن و بی حادثه تلاش می شود

وی اردوهای راهیان نور را حداکثر دو روزه عنوان کرد و بیان داشت: راویان مستقر درباره عملیات و ... توضیحاتی را به بازدیدکننده ها ارائه می دهند همچنین روحانیان در کنار دانش آموزان هستند تا به سوالات و مسائل آنها پاسخ دهند.

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش ترابری را عهده دار هستند، بیان کرد: ولی با این وجود همه نهادهای دخیل در این سری برنامه‌ها برای تدارک سفر ایمن و مطمئن در تلاش هستند.

مولان زاده با بیان اینکه رعایت مسائل ایمنی و امنیتی در کاروان های اعزام شده مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: ولی متاسفانه ضدانقلاب از برخی اتفاق های ناگوار سوءاستفاده کرده و علیه این فعالیت فرهنگی ارزشمند تبلیغ مخرب انجام می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار