جانشین سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه با بیان اینکه امروز دشمن امروز در جنگ اقتصادی است گفت: منشأ قدرت انقلاب اسلامی دین و مردم هستند و تا این ارکان باشند انقلاب لطمه ای نخواهد دید.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۶۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار سالار آبنوش در اولین یادواره ۴۷ شهید روستای شاهکوه در مسجد وحسینیه باب الحوائج شاهکویی‌های مقیم شاهرود با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اظهار کرد در این مدت عده‌ای که در مسلک مشترک اند و محل حضورشان متفاوت است، در خارج و داخل کشور و جایگاه و دین‌های مختلف بیان می‌کنند که انقلاب دوام ندارد و همچنان آرزو می‌کنند انقلاب آینده اش تاریک باشد، اما غالبشان به کور رفتند و بقیه هم خواهند رفت و ما داریم آماده می‌شویم جشن چهل سالگی انقلاب را بگیریم.
وی با بیان اینکه دشمن دنبال رسیدن به چند نکته است افزود: دشمن از تمام ابزارش که چندگانه و چند حرفه‌ای است، از جمله فضای مجازی که بزرگترین پدیده جهان امروزست و استکبار رسانه، اقتصاد جهانی که در چنبره دشمن است و سلاح و تجهیزات مدرن و جبهه‌های مختلف تلاش دارند تا انقلاب را ساقط کنند.
آبنوش خاطر نشان کرد: همه توانمندی دشمن برای این است که به نسل جدید بگوید انقلاب که مبتنی بر فقه است نتوانست کشور اداره کند و وقتی این را جا انداخت و جوان ما پذیرفت که نتوانستیم، به دنبالش ناامیدی می‌آید و پشتیبانی از نظام کم می‌شود و انقلاب رو به اضمحلال می‌رود.
وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال القا نتوانستن نظام و دلسردی و جدایی مردم از نظام را است گفت: دنیای استکبار امروز متحد شده و تمام اختلافات خود را کنار گذاشته اند و همه با هم یکی شدند و یک مسئله دارند و آن هم نظام اسلامی است و آیا این دلیل نتوانستن ماست یا توانستن ماست؟
این تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه با نسل جوان باید منطقی و با واقعیت صحبت نماییم افزود: انسان واداده و ضعیف که زدن ندارد، اولین دلیل که در چهل سالگی انقلاب ما توانسته‌ایم دلیلش این است که همه دنیا بر علیه ما بسیج شده اند پس ما قدرتمند هستیم.
وی با اشاره به اینکه یک آرایش متنوع و جامع از همه تهدیدات مقابل ماست افزود: اگر ما ملت مقتدر و توانمندی نیستیم این همه تهدیدات چرا در ابعاد مختلف وجود دارد، در علم ما در این چهل سال کاملا تحریم هستیم، ولی امروز شرایط ما چگونه است؟ اگر از نظر علمی ضعیف هستیم چرا همواره از ما وحشت دارید و می‌گویید ایران را کنترل کنید.
آبنوش تصریح کرد: امروز ایران جزو هفت کشور هسته‌ای جهان است و از هر دو نوع آب سنگین و سبک را داریم که در این نوع اولین دنیا هستیم.
وی با بیان اینکه هر نظام در دنیا اگر چهار ستون نداشته باشد پایدار و قدرتمند نیست گفت: اول قدرت بازدارندگی و دفاعی است که غالب کشور‌های دنیا متکی به ابرقدرت‌ها هستند و قدرت دفاعی ندارند، اما آیا امروز قدرت بازدارندگی و دفاعی ما متکی به ابرقدرت هاست؟ ما جزیره ثبات هستیم و کشور‌های دیگر خود را به ما متصل می‌کنند تا بماند.
وی با یادی از شهید همدانی افزود: ما همدانی‌ها می‌دهیم و این خود سبب امنیت است و در سایه سار عنایت و رهبری و مدیریت ولایت مطلقه فقیه هستیم و این دستاورد حاصل ولایت و رهبری است و دشمن حق دارد به ولایت حمله می‌کند.
وی ستون دوم قدرت پایدار را علم دانست و گفت: العلم السلطان، دانشمندان ما بومی و فراوان هستند و در تلاش در ابعاد مختلف، علمی، هوا و فضا، سلول‌های بنیادی، نانو، زیرساخت‌های کشور.
آبنوش تصریح کرد: امروز برای اولین بار در دنیا ما از گاز بنزین تولید می‌کنیم و بزرگترین پالایشگاه کره زمین، ستاره خلیج فارس را ساختیم آن هم در اوج تحریم و مدیرش هنوز سی سالش نشده است و در قبال این کار دیدار با رهبری را درخواست کرده است.
جانشین سابق قرارگاه خاتم الانبیا سپاه ادامه داد: ما امروز از عمق ۵ هزار متری زیر دریا با دانش بومی خودمان گاز را بیرون می آوریم که آخر علم است و یک لحظه اشتباه آخرین اشتباه است و با فاصله حدود صد کیلومتر از دریا به پالایشگاه صد در صد ایرانی انتقال می دهیم، علم دست ماست
وی تاکید کرد: رهبری دانشمندان ما را مدیریت و کمک می کند که شدند سلطان و استکبار مجبور به زانو زدن شده و ما ترس نداریم که ما را تحریم کنند، اما چرا عده ای تزلزل دارند؟ در صورتی که ما در اوج قدرت هستیم و آنها در اوج ذلت و هر دو ستون با حمایت رهبری انجام شده است.
وی ادامه داد: همه می دانند که این پیشرفت ها بوسیله دین و فقه امام باقر و صادق (ع) است اما در ذهن جوانان ما میدمند که دیدید نتوانست.
آبنوش یا اشاره به ستون سوم قدرت پایدار که سیاست است افزود: منشأ قدرت ما مبتنی بر دین و مردم است، آمدند دین را ضربه بزند تا قدرتمندان آن را آدم های مشکل دار مطرح کنند مانند شورای نگهبان که هدف تهدید است اما مقام معظم رهبری جایگاه سیاست را عالی نگه داشته و همه می گویند ما در سیاست در حال پیشرفت هستیم.
وی با اشاره به انتخابات برگزار شده در عراق گفت: آمریکا تلاش کرد با صرف هزینه عربستان انشقاق در این کشور ایجاد کند، اما چه شد که روزنامه های مطرح آمریکا تیتر زدند ایران سه صفر آمریکا را در عراق شکست داد.
وی با اشاره به اقتصاد به عنوان ستون چهارم قدرت پایدار اظهار کرد: اقتصاد عبارتند است از معیشت و رفاه مردم، گمرگ، مالیات، بانکی، واردات و صادرات و تولید و بیمه می شود اقتصاد.
آبنوش با بیان اینکه ما در این ستون گرفتار هستیم و دشمن از آن سه ستون ناامید و تمام امیدش اقتصاد است عنوان کرد: مسئولین این نهادها را دولت انتخاب می کند و قانون داده ایم اختیار را به کسی که ما انتخاب می کنیم داده که اگر درست عمل می کردیم شرایط اینگونه نبود.
فرمانده اسبق تیپ ۱۲ قائم استان سمنان تصریح کرد: همه نعمات را داریم اما باید دلار ما این باشد که مشاور ترامپ بگوید دو سه ما صبر کنید انقلاب تمام است، دشمن نامردانه می خواهد این شرایط را به گردن رهبر انقلاب بیندازد در صورتی که اقتصاد مقاومتی را رهبری بیان کرد و کشورهایی به این نسخه عمل کردند و موفق شدند.
وی با بیان اینکه ما هر جا به سختی گیر کردیم و ایستادیم موفق شدیم و وقتی وا دادیم سیلی خوردیم گفت: اقتصاد ما امروز دست انسان های بی حال و نامحرم است آیا نداریم انسان برجسته؟ چرا انسان انقلابی در راس این جایگاه اقتصادی قرار نمی گیرد؟
آبنوش با تاکید بر اینکه کار را باید دست اهلش بسپاریم و آدم پاک می خواهد افزود: کسی که فرزندان و خانواده اش آن طرف آب است نمی تواند دلسوز باشد.
آبنوش با بیان اینکه این اتفاق نیز مانند دوران دفاع مقدس روزنه بزرگ ماست افزود: آرام آرام با بودن نمایندگان انقلابی و مطالبات درست مردم مجبور می شوند عرصه ها را به انسان های درست بسپارند و اگر درست شود ما ابرقدرت خواهیم شد.
وی با بیان اینکه باید دشمن را مدیریت کرد تا ستون های قدرت تضمین شود گفت: اینها همه نشانه، امید و چشم انداز روشن است و رهبری انقلاب اینها را می بیند و دلش محکم است.
آبنوش با بیان اینکه ترامپ آمد و چهره واقعی آمریکا را رو کرد افزود: دلبستگان به غرب و آمریکا با اینکارهای آنها ناامید شدند و همه فهمیدند به غرب نمی شود دل داد و این نوید بزرگی است که داده شده است.
وی تاکید کرد: ستون اقتصاد هم محکم می شود و آن وقت خدا به احترام خانواده شهدا صاحب و مولای ما را می رساند و در رکابش تلاش خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها