مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی برنامه‌ریزی شده تا ۸۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان اردبیل برگزار شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۸۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
۸۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در اردبیل اجرا می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام آقاخانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته تربیت بدنی در اردبیل اظهار داشت: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی برنامه‌ریزی شده تا ۸۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان اردبیل برگزار شود که این برنامه‌ها در سه محور قهرمانی، همگانی و فرهنگی پیش‌بینی شده که امیدواریم شاهد برگزاری این برنامه‌ها به بهترین نحو باشیم.

وی در مورد برنامه‌های ورزش قهرمانی گرامیداشت این هفته گفت: ۳۰۰ همایش ورزش محلات در نقاط مرکزی شهر‌ها و بخش‌ها و روستا‌ها در این هفته برگزاری می‌شود به طوری که ۲۰۰ برنامه مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، ۱۲ جشنواره استانی سریع‌ترین و بلندترین دختر و پسر، ۱۰ مورد برگزاری مسابقات کارکنان دولت و برگزاری مسابقات ورزشی در بین اعضای سازمان‌های مردم نهاد برای این هفته در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری دو رویداد کشوری در بخش قهرمانی خبر داد و افزود: همزمان با هفته تربیت بدنی استان اردبیل از دو رویداد مسابقات قهرمانی کشور ورزش باستانی و رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور میزبانی خواهد کرد.

آقاخانی تصریح کرد: در بخش ورزش همگانی ۵۰ همایش کوه‌روی، ۵۰ همایش پیاده‌روی، ۱۵ همایش دوچرخه‌سواری، ۱۵ برنامه به صدا درآوردن زنگ مدارس و ورزش صبحگاهی دانش‌آموزان و ۳۰ جشنواره "ورزش، روستا و طبیعت" پیش‌بینی شده که در مناطق مختلف استان اردبیل شاهد برگزاری این برنامه‌ها خواهیم بود.

وی در مورد برنامه‌های فرهنگی این هفته بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عطر افشانی مزار شهدای گمنام، نشست دبیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان، برگزاری نشست‌های خبری، تهیه گزارش‌های تولیدی در حوزه جوانان، برگزاری سلسله جلسات نقد ۴۰ کتاب و رونمایی از کتاب ورزشی، نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه گردشگری و بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم مقصود بایرامی اسطوره فوتبال اردبیل از جمله برنامه‌های فرهنگی بوده که در این هفته برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار