خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: در حال حاضر هنوز فضای استان آماده برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان نشده است و مردم از بُعد تبلیغی آشنایی چندانی با فلسفه این رویداد بزرگ به دست نیاوردند.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۸۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست مشترک رسانه‌های استان و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با محوریت برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین صبح امروز با حضور مسئولان استان، مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.
سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین و رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی کنگره 3 هزار شهید استان قزوین در این مراسم بابیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: اصحاب رسانه با قلم خود سهم زیادی در آگاهی دادن افکار عمومی جامعه بر عهده‌دارند لذا در کنار مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره شهدا دارند.
وی ادامه داد: در حال حاضر هنوز فضای استان آماده برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان نشده است و مردم از بُعد تبلیغی آشنایی چندانی با فلسفه این رویداد بزرگ به دست نیاوردند.
انبارلویی تصریح کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس با نثار جانشان کاری کردند که ما هنوز به آن مفتخر هستیم لذا باید برای نسل جوان و نوجوانمان نیز این مقطع بزرگ از تاریخ انقلاب را به‌درستی نشان دهیم تا بتوانند راه و سیره شهدا را به‌درستی دریابند.
این مسئول تأکید کرد: هر چه زمان می‌گذرد مسئولیت ما در معرفی درست شهدا و راه آن‌ها سنگین‌تر می‌شود چراکه نسل سوم و چهارم انقلاب نیازمند دریافت اطلاعات بیشتری از آن دوران هستند.
وی بابیان اینکه کنگره شهدا به‌منظور بازگویی آنچه در دهه 60 رخ داد با زبانی گویا برای نسل‌های کنونی برگزار خواهد شد، گفت: اگر بتوانیم ارزش شهدا را به‌درستی تبیین کنیم بی‌شک شاهد هویدا شدن آثار آن در جامعه خواهیم بود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین عنوان کرد: شهدا درزمانی که رسانه‌های جهانی تلاش داشتند با بایکوت انقلاب اسلامی مانعی برای رساندن پیام انقلاب به گوش جهانیان باشد کاری کردند که امروز بعد از 4 دهه پیام آن‌ها به گوش همه می‌رسد.
وی اضافه کرد: شهدا دارای خاصیتی پنهان هستند که ما باید راه‌های استخراج این گنج بزرگ را به‌درستی دریافته و در آن ورود پیدا کنیم.
انبارلویی با تأکید بر اینکه از تمامی رسانه‌ها و مسئولان امر انتظار می‌رود با قوت و انرژی بیشتری در جریان بزرگ کنگره 3 هزار شهید استان ورود پیدا کنند، گفت: برای تبلیغ و تبیین و آگاه‌سازی هر چه بیشتر این حرکت ارزشمند باید تلاش‌ها دوچندان شود تا فضای تبلیغی لازم در روزهای آینده با نمود بیشتری نشان داده شود.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی کنگره 3 هزار شهید استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه مسئولیت بزرگی درزمینهٔ تبیین و اطلاع‌رسانی کنگره شهدا بر عهده‌دارند ازاین‌رو نیاز داریم در زمان باقی‌مانده با بهره از ابزارهای موجود گنج بزرگ شهدا را برای نسل‌های بعدی معرفی کنیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها