فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)گفت: هدف ضد انقلاب در دوران دفاع مقدس و قبل از آن تجزیه ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۸۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار علی فضلی ظهر امروز در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان با شاره به رشادت‌های رزمندگان استان کردستان در دوران دفاع مقدس و قبل از آن، اظهار داشت: هدف ضد انقلاب در دوران دفاع مقدس و قبل از آن تجزیه ایران اسلامی بود.

وی افزود: درایت و هوشیاری رزمندگان کردستان تمامی نقشه‌های گرو‌های معاند را نقش برآب کرد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)؛ گفت: امروز کجایند آن عربده کشان و منافقینی که با سلاح گرم و سرد به جان مردم مظلوم کردستان افتاده بودند و می‌خواستند این استان را تجزیه کنند.

سردار فضلی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمامی مردم ایران اسلامی خود را یار و یاور مردم مظلوم کردستان می‌دانستند و برای کمک به آن‌ها دواطلبانه به منطقه اعزام می‌شدند.

وی با بیان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس، در آن زمان فاصله‌ها رزمندگان استان‌های همجوار کردستان با حضور در عملیاتی اجازه ورود به ضد انقلاب به شهر‌های جوانرود و پاوه را ندادند و منافقین را به هلاکت رساندند.

سردار فضلی با بیان اینکه شهرستان بیجار ضد انقلاب تنها در ضد حمله توانست به بیجار نزدیک شود: گفت: رزمندگان غیور بیجار در این عملیات ۱۸ نفر از ضد انقلاب را به هلاکت رساندندو ضربه سختی به آن‌ها تحمیل کردند.

این مسئول گفت: تقدیم ۴۵۰ شهید، ۷۰۵ جانباز، ۶۳ آزاده این شهر به عنوان نگینی در ایران اسلامی معرفی کرد.

رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) بیان داشت: این اقتدار و صلابت شهرستان بیجار ماحصل رشادت رزمندگان و تقدیم شهدا به انقلاب اسلامی است.

وی به حضور با صلابت رزمندگان شهرستان بیجار در عملیات والفجر ۴ همپای دیگر رزمندگان اشاره کرد و بیلان داشت: پیروزی در این عملیات ما حصل وحدت بین نیرو‌های مسلح ارتش و سپاه و رشادت رزمندگان بود.

فضلی تاکید کرد: چاپ بیش از ده‌ها جلد کتاب در خصوص عملیات والفجر ۴ مصداق بارز فتوحات سپاه اسلام در این عملیات بود.

وی ادامه داد: خون‌های پاکی از مهاجران و انصار در این عملیات ریخته شد حافظ کل قرآن و اسلام بود.‌ای مسئوول گفت: تشکیل جبهه مقاومت در سوریه، یمن، عراق و سایر کشور‌های اسلامی نشات گرفته از فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس ایران اسلامی است.

این مسوول با تاکید بر اینکه هجمه‌های اصلی کفار علیه انقلاب و اسلام است، بیان داشت: هدف تشکیل جبهه مقاومت تحکیم وحدت بین شیعه و سنی و برقراری اخوت و یکدلی در بین مسلمانان است.

رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به سخنی از بنیانگذار انقلاب اسلامی که فرمودند:، هر شب به دشمنان هجمه کنید، خواب را از چشم دشمنان بگیرید و به دشمنان امان ندهید، بیان داشت: این تاکتیک باید همیشگی باشد و تنها مربوط به دوران دفاع مقدس نیست.

سردار فضلی ضمن قدردانی از محبیت مردم استان کردستان بعنوان میزبان راهیان نور، گفت: مردم غیور استان کردستان به واسطه رشادت‌های دوران دفاع مقدسز و در حال حاضر میزبانی هزاران عزیر شرکت کننده در ارردوی راهیان نور زبانزد عام و خاص هستند.

وی تصریح کرد: مردم استان کردستان فرهنگ مجاهدت‌های خاموش و سرزمین فداکاری‌ها را باید به اقصی نقاط جهان انتقال دهند.

سردار فضلی اظهار داشت: اعزام ۱۳ دانش آموز بیجاری از شهر یزد به خط مقدم جبهه شاهدی بر رشادت‌های اقشار مخالف مردم بیجار در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات