امام جمعه پاکدشت با ابراز اینکه چرا بعضی از مسئولین وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند، تصریح کرد: مسئولین شهر نگذارند حل مشکلات جامعه بازیچه مسائل سیاسی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۸۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت ظهر دیروز در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه مجلس خودش ابتکار به خرج دهد و قانون بنویسد، نه اینکه قانون واراداتی را تصویب کند، گفت: طرح CFT در مجلس خدشه به شأن مجلس وارد کرد.
وی ادامه داد: این مصوبه طرحی نبود که بخواهد در مجلس مطرح شود و نمایندگان با حرص و ولع دنبال تصویب آن باشند هرچند که جای نگرانی ندارد چرا که این مصوبه باید از فیلتر شورای نگهبان و احتمالاً فیلتر مجمع تشخیص مصلحت نظام عبور کند اما نگرانی آنجاست که چرا نمایندگان تحصیل کرده مجلس به این لایحه استعماری رأی دادند.
نماینده ولی فقیه در پاکدشت در پاسخ به سؤال برخی که می گویند چرا رهبری کاری نمی کند، مطرح کرد: رهبری در جلسات خصوصی سران قوا بدترین تشرها را به دور از چشم خبرنگاران به ایشان می زنند چرا که اگر این رفتار بخواهد رسانه ای شود؛ دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.
وی با توصیه به مسئولین شهر مبنی بر رفع مضلات جامعه، ابراز کرد: مسئولین دستگاه های مختلف با هم بنشینند و مشکلات را حل کنند.
لزومی با گلایه تند از استاندار تهران اظهار کرد: آیا مشکلات شهرستان ما برای استاندار مهم نیست؟ این چهارمین استانداری است که دروغ می گوید و برای حل مشکلات شهر بدقولی می کند.
وی در پایان با ابراز اینکه چرا بعضی از مسئولین وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند، تصریح کرد: مسئولین شهر نگذارند حل مشکلات جامعه بازیچه مسائل سیاسی قرار گیرد/انتهای پیام

ارسال نظرات