سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در پارس آباد:
به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) مراسم ویژه‌ای با حضور جمعی از عاشقان ولایت و امامت و محبان خاندان ائمه اطهار (ع) در مسجد المهدی (عج) محله فرودگاه پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۹۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

هیچ نهضتی همچون عاشورا در بین مردم ماندگار نشده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این مراسم که به همت هيئت حضرت رقيه (س)، هيات امنا و كانون فرهنگي مسجد المهدي (عج) و پايگاه مقاومت بسيج شهيد بهشتي حوزه كربلا شهر پارس آباد برگزار شد، شرکت کنندگان در سوگ شهادت دختر سه ساله امام حسین (ع) به سینه زنی پرداخته و اشک ماتم ریختند.

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل با تسلیت شهادت حضرت رقیه (ع) و ایام سوگواری ماه صفر، اظهار داشت: هیچ نهضتی نتوانسته مثل عاشورا در بین مردم ماندگار و ابدی شود و این نشان می‌دهد که نهضت و فرهنگ عاشورا در رگ و پوست مردم وجود دارد.

حجت الاسلام فياضي با بيان اينكه پیام رسانی واقعه کربلا موجب شد تا مردم با چهره پلید یزدیان آشنا شده و زمینه قیام علیه دستگاه ظلم بیش از پیش فراهم شود، گفت: اگر امروز در کربلا عظمت و زیبایی دیده می شود و میلیون ها نفر در راهپیمایی عظيم اربعین حسینی حضور پیدا می کنند همه از برکات خون امام حسین (ع) است.

در اين مراسم كه به مناسبت پنجم صفر سالروز شهادت دردانه سرور و سالار شهیدان حضرت رقیه خاتون (س) در مسجد المهدي (عج) محله فرودگاه پارس آباد برگزار شد، امام جمعه و همچنين مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه پارس آباد حضور داشتند و در كنار عزاداران و دل‌دادگان نهضت حسینی به سوگواری پرداختند.

هیچ نهضتی همچون عاشورا در بین مردم ماندگار نشده است

هیچ نهضتی همچون عاشورا در بین مردم ماندگار نشده است

ارسال نظرات