خبرهای داغ:
محسن براتی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج درچه:
حجت الاسلام رحمتی : متاسفانه هیچ تعهدی و ضمانتی طبق گفته وزیر امور خارجه کشورمان همچون برجام برای این معاهده توسط دولت های طرف قرارداد وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۹۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه ، حجت الاسلام رحمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج  درچه در بازدید از دو پایگاه بسیج  طلاب خواهر و برادر این ناحیه در جمع بسیجیان این پایگاه‌ها گفت: اگر دچار بی بصیرتی شویم حسین زمان به مسلخ خواهد رفت واکثر اتفاقات و حوادث امروز تاریخ انقلاب تکرار حوادت صدر اسلام و حیات حضرات معصومین علیه السلام می‌باشد.

حجت الاسلام رحمتی درخصوص پیوست ایران بهFATF عنوان کرد : بحث معاهده‌های جهانی و پیوستن به آن‌ها من جمله fatf به علت اینکه دولت‌های استکباری بر ما تحمیل میکنند دچار مشکل می‌باشد. در این معاهده تمامی تراکنش‌های مالی ما تحت نظر و کنترل این کشور‌ها قرار می‌گیرد. آن‌ها نیرو‌های حزب الله را به قرائت خود از تروریسم می‌دانند ولذا در آینده در صورت تصویب دچار مشکل خواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج درچه در ادامه گفت: متاسفانه هیچ تعهدی و ضمانتی طبق گفته وزیر امور خارجه کشورمان همچون برجام برای این معاهده توسط دولت‌های طرف قرار داد وجود ندارد.
 
وی افزود :خوی استکباری آمریکا همیشه به دنبال محدود کردن نیرو‌های حزب الله و مقاومت است و ما با این معاهده خود را تقدیم دشمن می‌کنیم.
 
حجت الاسلام رحمتی گفت: متاسفانه بعضی از افراد هم مثل برجام می‌خواهند حضرت آقا را در خصوص این معاهده هزینه کنند که نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها