حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار صمیمی با جمعیت فرزندان شاهد استان زنجان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اهتمام و نگاه خوب فرزندان شهدا نسبت به جامعه و آرمانهای انقلاب گفت: ظرفیت بسیار خوبی در استان از حیث فعالیت واشتغال فرزندان شاهد در مجموعه ها وجود دارد .
کد خبر: ۹۰۶۸۶۱۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ رییس کل دادگستری استان زنجان بابیان اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب هستیم افزود: با این وجود باید هر روز مصمم تر  و با اقتدار  به آرمانهای انقلاب نزدیکتر باشیم نه اینکه  فاصله بگیریم تأکید کرد : اگر روزی از آرمانهای انقلاب و شهدا فاصله گرفتیم، آن روز ،روز مصیبت ماست. 
وی با اشاره به اینکه خط قرمز ما در دستگاه قضایی استان ارزشهای انقلاب و نظام می باشد تأکید کرد: ما این ارزشها را  با هیچ چیزمعامله نخواهیم کرد .
رییس شورای قضایی استان اظهار کرد:بهترین و ارزشمند ترین  چیز برای انسان جان اوست،  خاطر نشان کرد :این شهدا برای نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند و این وظیفه همه ماست که در شرایط کنونی  جامعه با این امنیت و امکانات حافظ و پاسدار خون شهداء باشیم .
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی خطاب به فرزندان شهدا افزود :پدران شما انسانهای وارسته بودند و خداوند شهدا را انتخاب کرد و خانواده  شهدا نیز بایستی در مسیر شهدا و انقلاب حرکت کنند .
وی  مطالبه گری را از وظایف فرزندان شهدا برشمرد و گفت ، جمعیت فرزندان شهدا نبایستی وابسته و گرایش های سیاسی به حزب ها داشته باشند چرا که حزب شما نظام ، انقلاب و ولایت است .
رییس کل دادگستری استان زنجان اجرای احکام اسلامی و اندیشه های اسلامی را در جامعه یک اصل برشمرد و اظهار کرد ،بخشی از اجرای این اصل بر عهده دستگاه قضایی است .
رییس شورای قضایی استان در پایان این دیدار گفت:  همه بایستی  در مسیر  نظام و انقلاب  و عمل به اندیشه های اسلامی  قرار بگیریم و تلاش کنیم در این مسیر و حرکت شرمنده شهدا نباشیم .
در ابتدای این دیدار مسئول جمعیت فرزندان شاهد استان گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته ارائه نمود .

ارسال نظرات