رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تشکر از میزبانی استان مرکزی در برگزاری این دوره از مسابقات گفت: همکاری و همراه خوبی را بین تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۱۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مرکزی، حجت‌الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور صبح دوشنبه، ۲۳ مهرماه با حضور در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران که به میزبانی استان مرکزی در مجتمع کوه نور اراک برگزار شد ، با تشکر از میزبانی استان مرکزی در برگزاری این دوره از مسابقات گفت : همکاری و تعامل خوبی را بین تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان شاهد بودیم.
وی در ادامه خاطرنشان كرد : این گونه همکاری‌ها و برگزاری مسابقات سراسری قرآن حرکت خوبی در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همچنين افزود: در سال ۸۸ نزدیک به ۳۶ هزار نفر در مسابقات سراسری قرآن کشور مشارکت داشتند و در سال ۹۶ بیش از ۴۰۰ هزار نفر یعنی رشد ۱۱ برابری را در فعالیت‌های قرآنی شاهد بودیم و این مهم به برکت امام راحل و خون پاک شهیدان بوده است.
محمدی با اشاره به نام شهیدان قرآنی از جمله شهید آنجفی اظهار کرد: تمامی این شهیدان از خانواده‌های متدین قرآنی بودند و توانستند این شهدا این چنین در راه خدا و اسلام و قرآن گام بردارند.
وی در پايان تصريح كرد : قرآن شافع مشفع است و اگر شفاعت کند مورد پذیرش خداوند قرار خواهد گرفت.
لازم به ذكر است كه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۰ مهرماه در مجتمع کوه نور اراک آغاز شد و امروز ۲۳ مهرماه با معرفي نفرات برتر به كار خودخاتمه داد.

ارسال نظرات