خبرهای داغ:
رئیس قوه قضاییه طی حکمی محمد قاسمی، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین را به سمت دادستان عمومی و انقلاب قزوین منصوب کرد.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۲۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله صادق‌آملی لاریجانی رئیس معظم قوه قضاییه طی حکمی محمد قاسمی، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین را به سمت دادستان عمومی و انقلاب قزوین منصوب کرد.
متن حکم رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است:
جناب آقای محمد قاسمی
معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین
به موجب این حکم به سمت دادستان عمومی و انقلاب قزوین منصوب می‌شوید. امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.
صادق آملی لاریجانی
رییس قوه قضاییه
قاسمی با بیش از ۲۶ سال سابقه فعالیت در دستگاه قضایی پیش از این به عنوان رییس حوزه قضایی بخش ضیاء آباد، رئیس شعبه سوم حقوقی دادگستری قزوین، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان، مستشار دادگاه های تجدیدنظر استان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مسئولیت داشته است.
پیش از این حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به عنوان دادستان قزوین فعالیت می کرد که اخیرا به عنوان رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب شد.
مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور در سالن اجتماعات دادگستری کل استان قزوین برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها