همزمان با سراسر کشور در روز شهادت حضرت رقیه سلام‌الله علیها همایش سه ساله های حسینی با حضور دختر بچه‌های 3 الی 6 ساله به همراه مادرانشان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۴۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همایش سه سال‌های حسینی همه ساله با هدف ایجاد شور حسینی در بین کودکان و آشنایی هرچه بیشتر آنان با فرهنگ و شور حسینی برگزار می‌شود تا محبت ائمه اطهار و امامان معصوم علیهم السلام در دل عموم مردم و به‌ ویژه کودکان و نوجوانان پررنگ‌تر شود.

حضور دختران عاشورایی، سه ساله های حسینی با چفیه و سربندهای منقش به "لبیک یا بنت الحسین علیه السلام" در فضایی معنوی به یاد سه ساله دختری برگزارشد که عشق به پدر، ولایت، خدای متعال و اعتلای دین مقدس اسلام را آموزش داد.

همایش سه ساله های حسینی  در مرکز استان  از ساعت ۹ تا ۱۱ دوشنبه ۲۳ مهر ماه مصادف با ۵ صفر المظفر همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها به همت معاونت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان،حوزه های مقاومت و مرکز بسیج خواهران سپاه ناحیه شهرکرد و همکاری مهدهای کودک با حضور بیش از 500 نفر از نونهالان و والدین آنان، مسئولان ، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ،شهدای مدافع حرم و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  در جوار امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، دکلمه خوانی، اجرای تعذیه و نمایش ، مداحی پریایی سفره و پذیرایی از نونهالان از دیگر برنامه‌های این همایش در شهرکرد بود.

ارسال نظرات