ریس ویترسپون بازیگر آمریکایی قصد دارد تهیه کننده یک سریال کمدی با موضوع سبک زندگی یک خانواده ایرانی- آمریکایی شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۸۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سارا سعیدی نویسنده سریال «آی زامبی»، کتابی با عنوان «آمریکایی شده: شورشی بدون گرین کارت» نوشته که در آن داستان خانواده خود را بازتاب داده است. سعیدی و خانواده ایرانی الاصلش ساکن سن خوزه کالیفرنیا بودند اما وقتی خانم نویسنده بزرگ تر شد متوجه شد آنها غیر قانونی مهاجرت کرده‌اند و هیچ مدرکی ندارند. چالش‌های به وجود آمده برای او موضوع کتابی شد که ریس ویترسپون می‌خواهد بر اساس آن یک مجموعه تلویزیونی کمدی را برای شبکه abc اقتباس کند. ویترسپون که تهیه کننده این کار است قصد دارد سریالی بسازد تا با وجود بیان مشکلات مهاجران در آمریکا با شهروندان آمریکایی هم ارتباط برقرار کند.

به نظر می رسد «آمریکایی شده» را باید در چارچوب جدید رسانه های دموکرات آمریکایی بررسی کرد که می‌خواهند در برابر سیاست‌های سخت ضد مهاجرتی دولت جمهوری خواه آمریکا دهن کجی دیگری به دونالد ترامپ کنند، هر چند احتمالا این سریال هم با موضوع سبک زندگی آمریکایی، سیتکامی شبیه به نمونه‌های دیگر تولیدی شبکه abc مانند «خانواده مدرن»، «گلدبرگ ها»، «سیاهی» و «فول هاوس» خواهد بود.

سریال «آمریکایی شده» 9 سال پس از قرارداد abc برای ساخت اثری با اقتباس از کتاب «بامزه به زبان فارسی» در حال تولید است. سریالی که قرار بود بر پایه خاطرات فیروزه دوما باشد و حتی بری ساننفلد کارگردان مجموعه «مردان سیاه پوش» و «خانواده آدامز» اپیزود پایلوت آن را کارگردانی کرد هر چند در نهایت کنسل شد و راهی به آنتن پیدا نکرد. هنوز تاریخی برای پخش این سریال جدید ذکر نشده است.
ارسال نظرات