فرمانده انتظامی استان سیتان و بلوچستان گفت: امنیت زائران پاکستانی از بدو ورود تا خروج از استان تامین می شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۰۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمدقنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان از آمادگی ناجا برای خدمت رسانی به زوار پاکستانی خبر داد.
وی با اشاره به این مطلب که  مردم استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی ارادت ویژه ای به اهل بیت(ع)  دارند و خدمت به زوار امام حسین را  افتخاری بزرگ برای خود میدانند افزود: امسال نیز مانند سال گذشته همه مسئولان و مردم خودجوش پای کار آمده اند تا در راستای تکریم زائرین غیر ایرانی فعالیت کنند .
 
سردار قنبری  از آمادگی ناجا برای خدمت رسانی به زوار پاکستانی خبر داد و بیان کرد: پلیس تمام سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا در راستای تکریم و خدمت رسانی به زائرین حسینی(ع) چون سال گذشته پای  کار باشد و امنیت آنها را از بدو ورود  تا خروج از سیستان و بلوچستان تامین کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که دشمنان با نا امن جلوه دادن استان در پی  دست یابی به نقشه های شومشان هستند بیان کرد: امنیت زائران پاکستانی الویت اول پلیس در راستای تکریم و خدمت رسانی به آنها است. 

این مسئول ادامه داد: تیم‌های فاوا ناجا دوربین‌های نظارتی لازم را جهت تامین امنیت کامل منطقه فعال می‌کنند.

وی بیان کرد: فعال کردن مواکب فرهنگی و پذیرایی ناجا استان در مرز میرجاوه و زاهدان یکی از فعالیت های این ستاد در راستای تکریم زائرین غیر ایرانی است.

گفتنی است این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پلیس؛ ستاد مردمی اربعین را در تکمیل زیرساخت‌های مکان استراحت زوار همراهی می‌کند.
ارسال نظرات