فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روحانیت با تجهیز خود به علم و بصیرت برای صیانت از انقلاب گام بردارند.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۰۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در دیدار با طلاب حوزه علمیه امام خامنه ای اظهار کرد: محبوبیت و مقبولیت قشر روحانیت را کاملا با ریشه و قدمت تاریخی همراه است به طوری که دشمنان نیز از این معقوله غافل نیستند و حمله به روحانیت و بی ثبات کردن این قشر را از جمله اهداف خود قرار می دهند.

این مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا؛ مبلغین جوان حاضر در جمع را از رویش های جدید انقلاب معرفی کرد و گفت: شما نقش بسزا و مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهید داشت.

وی ولایتمداری و مسلح بودن به صلاح علم و بصیرت و همچنین ایستادگی و مقاومت در برابر آسیب هایی که متوجه اسلام می شود را از برجسته ترین خصوصیت قشر روحانیت دانست و افزود: همانطوری که امام راحل نیز فرموده اند کشور بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی محبوبیت و مقبولیت قشر روحانیت را کاملا با ریشه و قدمت تاریخی بیان نمود و اظهار داشت: از این رو دشمنان نیز از این معقوله غافل نیستند و حمله به روحانیت و بی ثبات کردن این قشر را از جمله اهداف خود قرار می دهند.

وی تزکیه و تقویت بنیه های علمی، اخلاقی و آگاهی به نیازها و مسائل و علم روز را از وظایف اصلی روحانیون و طلاب دانست.

سردار شهسواری با اشاره به نقش روحانیت در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نیز افزود: درست است که راهبری عملیات در آن دوران با فرماندهان بود ولی پایه گذار اصلی روحیه معنوی، ایمان، جهاد، هجرت و شهادت و بارقعه کردن آن در بین رزمندگان قشر روحانیت بود.

وی تصریح کرد: بنابراین همانطوریکه این قشر در دوران پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس جلودار و سکان دار نظام و انقلاب بوده اند امروزه نیز در خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان قرار دارند که می بایست با آگاهی ، دینداری و همچنین با بصیرتی که دارند به عنوان قطب نما وامدار شهدا عمل نمایند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان با یادآوری انواع توطئه های دشمنان به دو مهم که امروز از اهداف اصلی دشمنان بشمار می رود نیز گفت: یکی از این اهداف حوزه اقتصاد و دیگری حوزه فرهنگ می باشد که در این زمینه نیز روحانیت با تجهیزعلم، بصیرت و فضیلت به عنوان راست گامتان حقیقی در دفاع از آرمان های اسلامی باید عمل نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظرات