خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عده‌ای مغرض و منافق درصدد به فراموشی سپردن یاد شهدا هستند چراکه می‌دانند تا زمانی که یاد شهدا در دل ملت زنده باشد و یاد آن از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌ها اگر در بین جوانان ما زنده بماند نمی‌توان به این جامعه تعرض کرد و نقشه‌های شوم دشمنان بی‌اثر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۱۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

عده‌ای مغرض و منافق درصدد به فراموشی سپردن یاد شهدا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم بدرقه دانش‌آموزان حوزه‌های دانش‌آموزی خواهران به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: سفر راهیان نور سفری بسیار معنوی است و در آن به مظلومیت و ایثار شهدا بیشتر پی می‌برید و آن رشادت‌ها را از نزدیک خواهید دید.

وی افزود: عده‌ای مغرض و منافق درصدد به فراموشی سپردن یاد شهدا هستند چراکه می‌دانند تا زمانی که یاد شهدا در دل ملت زنده باشد و یاد آن از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌ها اگر در بین جوانان ما زنده بماند نمی‌توان به این جامعه تعرض کرد و نقشه‌های شوم دشمنان بی‌اثر خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از نشانه‌های خباثت افراد منافق و نفوذی، تلاش برای حذف دروس مربوط به شهدا در کتب درسی به اسم دوری دانش‌آموزان از خشونت است که با بصیرت فرهنگیان بسیجی و آگاه این موضوع محقق نخواهد شد.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزان باید در این سفر تا حد امکان توشه معنوی کسب کنند و از شهدا درس ایثار و از خود گذشتگی و وطن پرستی بیاموزند و با مدد از شهدا برای جامعه مادرانی زهرایی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات