خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان اصفهان:
رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان بابیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول نیاز به محل‌های ورزشی دارند و هزینه‌های جانبی و تجهیزات ورزشی این افراد سنگین است، گفت: ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی با حداقل امکانات توانستند مقام‌های آسیایی کسب کنند
کد خبر: ۹۰۶۸۷۲۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسج از اصفهان؛ مراسم استقبال از مدال‌آوران و ورزشکاران اصفهانی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا عصر امروز در گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، مدیرعامل باشگاه سپاهان، روسای هیئت‌های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم‌بینایان استان و خانواده‌های ورزشکاران برگزار شد.

ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی با حداقل امکانات توانستند مقام‌های آسیایی کسب کنند

محمدرضا آقا بابا گلیان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در اصفهان بابیان اینکه استقبال از ۲۵ نفر ورزشکاران جانباز، معلول، کم‌بینا و نابینا حاضر در مسابقات پارآسیایی جاکارتا را داریم، اظهار کرد: ۱۲ نفر از ورزشکاران جانباز و معلول و ۱۳ نفر از ورزشکاران نابینا و کم‌بینا هستند که به این مسابقات اعزام شدند.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: ورزشکاران اصفهان ۲۱ مدال طلا، نقره و برنز را در این مسابقات کسب کرند و ۱۵ درصد آمار مدال‌های کشور را بچه‌های اصفهان اختصاص پیداکرده است و این آمار ظرفیت بسیار خوبی برای استان است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران جانباز و معلول اصفهان، ۹ نفر مدال‌های رنگارنگ را کسب کردند که قابل ستایش است، افزود: شاهد رکوردشکنی‌های پی‌درپی و اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را بودیم.

آقا بابا گلیان بابیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول اصفهان در پنج رشته، دومیدانی، والیبال نشسته، پرتاب نیزه و دیسک، بسکتبال با ویلچر و تیر و کمان در این مسابقات حضور پیداکرده بودند، ادامه داد: ان‌شاءالله بچه‌های اصفهان با حمایت مسئولین استان بتوانند در مسابقات آتی ۲۰۲۰ مانند این مسابقات افتخارآفرینی کنند.

وی گفت: حدود چهار نفر جانباز و معلول تحت پوشش ورزش‌های همگانی استان و ۷۰۰ نفر تحت پوشش هیئت ورزش جانبازان و معلولان اصفهان هستند.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان اصفهان با اشاره به اینکه آمار حضور این قشر از جامعه در ورزش بسیار خوب است و البته نیازهای این افراد نسبت افراد سالم دچار تنگناهایی هستند، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با ارتباطاتی با مجموعه‌ها و باشگاه‌ها داریم بتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم.

آقا بابا گلیان با تأکید بر اینکه ورزشکاران جانباز و معلول نیاز به محل‌های ورزشی دارند و امکانات محدود شهری نمی‌تواند پاسخگوی این ورزشکاران باشد، بیان کرد: هزینه‌های جانبی و تجهیزات ورزشی این افراد سنگین است اما با تلاش و حداقل امکاناتی دارند و فعالیت می‌کنند توانستن مقام‌های آسیایی کسب کنند که قابل‌تقدیر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها