مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه به کوری چشم دشمنان مسیر عزتمندانه و مقتدرانه خود را ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۳۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت الاسلام محمد رضوی راد در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: سپاه کارنامه درخشانی در انقلاب اسلامی دارد و به دلیل اقتدار و دفاع جانانه و قاطع از کشور همواره آماج حمله دشمنان است.

وی عنوان کرد: دشمنان حمله کلامی زبانی و برنامه‌ای علیه این مجموعه انقلابی می‌کنند اما به کوری چشم مستکبران عالم سپاه همچنان مقتدر است و با اقتدار در برابر همه هجمه‌ها ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه معنویت، اعتقاد و باور از مهمترین دلایل اقتدار سپاه است ، تصریح کرد: افتخار سپاه به باورها و معنویت است و با همین روحیه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی پیش می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله تصریح کرد: فضای سپاه باید ترویج معروف و بصیرت، ایمان، اخلاص و ولایت‌مداری باشد و برای تقویت آن لازم است تلاش کرد. در این مسیر دشمن به دنبال تضعیف سپاه است اما همه توطئه‌ها نقش بر آب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تقابل جبهه حق و باطل استمرار دارد ، افزود: انسان باید با اختیار راه سعادت را انتخاب کند و برای انتخاب باید حق و باطل وجود داشته باشد، اگر تنها یک مسیر وجود داشته باشد حق انتخاب معنا ندارد.

وی گفت: در مسیر حق قرار گرفتن و انتخاب راهی غیر از باطل به معنای حرکت در مسیر انبیا و اولیای الهی است و این راه سعادت انسان است.

رضوی راد، تصریح کرد: امروز شاهد شیطنت جبهه شیاطین در مقابله جبهه حق هستیم که هر روز به دنبال تنیدن دام برای ما هستند. باید نفس را مواظبت کرد تا در دامان شیاطین گرفتار نشده و از مسیر حق جدا نشویم .

وی با اشاره به اینکه اصل انقلاب اسلامی بر مبنای تفکر اسلام شکل گرفته است ، اظهار کرد: امروز این امانت بزرگ بر دوش ماست و با رهبری پرچمدار قافله حق رهبر معظم انقلاب و با حمایت مردم باید از حکومت حق صیانت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیان واقعیت عاشورا تبیین حقیقت اسلام است ، گفت: امروز دشمن روز به روز به دنبال عملی کردن طرح‌های خصمانه علیه ملت ایران است و در ادامه ترفندهای خود به دنبال تشدید تحریم علیه انقلاب هستند.

رضوی راد تاکید کرد: مقاومت آگاهانه و با معرفت عاملی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است و تقویت بصیرت و بینش عمومی وظیفه امروز دلسوزان انقلاب اسلامی است.

در این مراسم از خدمات هفت ساله حجت الاسلام محمدصادق شعبانپور با اهدای لوح تقدیر ،تکریم و حجت الاسلام  مهدی  محمدی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه  معرفی گردید.

ارسال نظرات