رئیس کلانتری باقرشهر :

شهر در امن و امان است

خبرگزاری بسیج: رئیس کلانتری باقرشهر در دیداربا مدیران شهری این منطقه با ارائه گزارشی از وضعیت عمومی شهر گفت: شهر در امن و امان است.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۵۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛ آقا زاده رئیس کلانتری باقرشهر در دیداربا مدیران شهری باقرشهر با وی گزارشی از وضعیت عمومی شهر ارائه داد و اولین اصل را در کاستن بزه هایی مانند سرقت ، رعایت احتیاط از سوی شهروندان دانست و گفت :دربسیاری از جرم هایی که در شهر اتفاق می افتد. عدم رعایت اصول ایمنی از سوی خود شهروندان عامل اتفاق بزه است. به هر حال باید بپذیریم که در هر انبوهه ای از جمعیت نابهنجاری هایی وجود دارد که بزه از جمله آنهاست اگر شهروندان نکات ایمنی را در نگهداری اموال خود رعایت کنند  قطعاً شاهد کاهش آمار جرم خواهیم بود.

رئیس کلانتری باقرشهر در ادامه با تقدیر از عملکرد شهرداری باقرشهر، حضور دائم ومملوس کارگران در ایام محرم و رفت و روب شهر را قابل تقدیر دانست و گفت شهرداری یکی از ارگانهای زحمتکش شهر است که مشارکت شهروندی میتواند بازوی قدرتمند آنها باشد .

در حوزه پیشگیری از ایجاد جرم هم مشارکت شهروندان همواره کمک حال ما بوده است.

در این نشست صمیمی که با حضور شهردار ، آقاپور رئیس شورای شهر و قدرتی عضو شورای شهر حضور داشتند ، علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی و آرزوی سلامتی برای پرسنل خدوم نیروی انتظامی گفت : در مدیریت یکپارچه شهر همه ما در رشد اعتلای شاخصه های شهروندمداری سهیم و در کنار هم هستیم .

همواره هر مساعدتی که در توان ما بوده است برای نیروی انتظامی انجام داده ایم  و این را بیش از مساعدت ، وظیفه خود می دانیم چرا که این عزیزان پاسبان امنیت این مردم هستند.

در این مراسم با اهدای هدیه ای از زحمات ریاست و نیروهای تحت امر این کلانتری تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار