خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی استان، گفت: اداره کرد مردمی مساجد موجب پایداری و تأثیرگذاری عمیق آن در مسائل اجتماعی و فرهنگی است و این مهم با مردمی بودن آن محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۷۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، علی جهانگیری اظهار کرد: از دیرباز مساجد توسط هیئت‌امنا و به همت خیرین اداره می‌شد و امروز نیز باید با کمک گرفتن از خیرین و بزرگان هر منطقه و محله،  مساجد به‌صورت مردمی اداره شود تا خدای‌نکرده شاهد فرد محور شدن اداره کرد مساجد نباشیم.

وی با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت و وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی و داخل شهرها گفت: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه طی جلسه آتی جمع‌بندی گزارش‌ها بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از آخرین وضعیت  مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی  و شهری را ارائه کنند تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

جهانگیری تجهیز مساجد به وسایل گرمایشی را نیز یادآور شد و افزود: با نزدیک شدن به فصل سرما تامین گرمایش مساجد شبانه روزی در حد امکان باید در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود.

وی خواستار نظارت دقیق و جدی بر فعالیت مساجد شبانه‌روزی در سطح استان شد و گفت: فعال بودن مساجد شبانه‌روزی در مراکز مهم و حساس گردشگری و پرتردد باید به‌عنوان یک اولویت موردتوجه قرار گیرد.
 

ارسال نظرات