خبرهای داغ:
رييس سازمان شهرداری‌ها و دهياری های كشور:

پاسداری از خون شهیدان وظیفه‌ای همگانی است

رييس سازمان شهرداری ها و دهياري‌های كشور در ديدار با همسر سردار شهيد مهدی باكري از فرماندهان دفاع مقدس و شهردار اروميه در سالهای ابتدايی انقلاب گفت: وظیفه همگان حرکت در مسیر تداوم راه شهیدان است.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۱۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،مهدی جمالی نژاد با تاکید براینکه پاسداری از خون شهیدان گرانقدرمان، وظیفه‌ای همگانی است اظهار کرد: رفتار و اعمال شهید مهدی باکری در دوران تصدی سمت شهرداری ارومیه که خاطرات آن همچنان درحال بازگویی است از الگوهای بی نظیر در خدمت بی منت به مردم است و امیدوارم شهرداران کشور به آن توجه لازم معطوف نمایند.

وی خانواده شهدا را افتخاری برای کشور توصیف و تصریح کرد: خانواده شهدا در راه خدا، ‌اسلام، انقلاب و استقلال کشور همه هستی خود را فدا کردند و اگر این فداکاری‌ها نبود، نمی‌توانستیم کشور و استقلال آن را حفظ کنیم.

جمالی نژاد همچنین با قدردانی از صبر و فداکاری همسران شهدا خطاب به همسر سردار شهید مهدی باکری گفت: شما نیز بار سنگینی بر دوش داشتید و صبر و فداکاری زیادی انجام ‏داده اید و بدون تردید از پاداش و اجر الهی برخوردار خواهید بود.‏

در این دیدار خانم مدرس همسر سردار شهید مهدی باکری با ذکر خاطراتی از این شهید عالی مقام در دوران شهرداری ارومیه و دفاع مقدس؛ ایمان و اعتقاد به اسلام، اخلاص، مردم داری، مردمی بودن، پرکاری، ساده زیستی، مقابله با دست‌اندازی به بیت‌المال و‌ رسیدگی به اقشار مستضعف را از ویژگی های شخصیتی این شهید عنوان نمود.

به گزارش فارس، رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این دیدار که معاونان و جمعی از مدیران این سازمان هم حضور داشتند، با اهدا لوح تقدیر از همسر شهید مهدی باکری تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار