نصب یادمان‌های شهدا با جلوه‌های گرافیکی در محلات

استاندار مازندران بر نصب یادمان‌هایی زیبا با جلوه‌های گرافیکی از شهدای والامقام در محلات تاکید کرد و بیان داشت: یاد و خاطره شهدا همواره باید زنده بماند.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۲۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در سومین جلسه هیأت امنا و شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه تولید محتوا، بخش مهم فعالیت‌های حفظ آثار دفاع مقدس است و باید در روند توسعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان جدی گرفته شود، اظهار داشت: کارگروهی تشکیل شود تا با خلاقیت و نگاه متحول تولید محتوای نفیس و تصمیم سازی برای انجام این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه نسل‌های آینده باید از میراث ماندگار دفاع مقدس و جلوه های ایثار و شهادت برخوردار شوند، یادآور شد: باید با زبان فاخر و جلوه‌های صوتی و بصری، فضای واقعی جنگ و دفاع ملت انقلابی ایران اسلامی را برای مخاطبان به جلوه درآورد.

استاندار مازندران بر نصب یادمان‌هایی زیبا با جلوه‌های گرافیکی از شهدای والامقام در محلات تاکید کرد و بیان داشت: یاد و خاطره شهدا همواره باید زنده بماند.

رئیس هیأت امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، عنوان کرد: باید آگاه باشیم که بقای ما به خاطر جان فشانی و ایثارگری شهداست و به بهای خون شهدای گلگون کفن تا این جا آمده ایم.

اسلامی با اشاره به سیل ویرانگر اخیر در غرب مازندران، ابراز داشت: با رئیس سازمان برنامه و بودجه تفاهم کردیم برای ساماندهی و ایمن سازی رودخانه‌های استان، یک محل دائمی در بودجه سال 98 تعیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار