مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از حضور 21 نویسنده مازندرانی در هشتمین جشنواره ادبی داستان کوتاه یوسف خبر داد و اظهار داشت: در مدت سه ماه 47 اثر داستان کوتاه به دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۲۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «سیدمحمد صادقی‌سنگدهی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگویی از حضور 21 نویسنده مازندرانی در هشتمین جشنواره ادبی داستان کوتاه یوسف خبر داد و اظهار داشت: در مدت سه ماه 47 اثر داستان کوتاه به دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ارسال شد.

وی با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار از ابتدای تیر ماه تا پایان شهریور بود، عنوان کرد: آثار برگزیده پس از داوری توسط داوران استان برای رقابت کشوری به کنگره سراسری یوسف ارسال خواهد شد.

صادقی‌سنگدهی از برگزاری اختتامیه این جشنواره در روز پنجم آذرماه خبر داد و گفت: در مراسم اختتامیه از منتخبان شعر استانی که برای حضور در رقابت بیست و یکمین کنگره کشوری شعر ارسال کردند و همچنین 6 تن از نویسندگان منتخب داستان کوتاه استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها