خبرهای داغ:
معاون وظیفه عمومی ناجا گفت: آمریکا هرگونه توطئه کند شما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پوزه دشمن را با همه امکاناتش در دریا، خشکی، عراق و سوریه اش به خاک مالیدید و دشمن اینقدر ذلیل شده نمی داند از چه راهی فرار کند.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۸۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی معاون وظیفه عمومی ناجا صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح استان شهدا را حاضر و ناظر در این محفل دانست و اظهار داشت: با وجود این فضای معنوی این مجلس خارج از حضور شهدا نیست.

وی خطاب به خانواده های شهدا و ایثارگران افزود: شما جبهه پشت جنگ را در سالهای متوالی حفظ کردید و فرزندانتان را به جبهه های غرب، جنوب شرق و شمال غرب فرستادید.

وی با اشاره به ائمه جمعه ای که توسط منافقین به شهادت رسیدند یادآور شد: یکی از نمونه ها شهید محراب نماز جمعه کرمانشاه، شهید اشرفی اصفهانی چهارمین امام جمعه شهید است که چند روز قبل از شهادت اعلام می کند خدایا ما را از شهدای انقلاب در راه رضای خودت قرار بده.

ترور شهید هاشمی نژاد از خراسان جنوبی توسط منافقین انجام شد

سردار نوروزی ائمه جمعه شهید را آیت الله دستغیب، صدوقی، مدنی، اشرفی اصفهانی و آیت الله قاضی نام برد و خاطرنشان کرد: منافقین شهید اشرفی اصفهانی را در سن 80سالگی در محراب نماز کرمانشاه با زبان روزه به شهادت رساندند.

وی یادآور شد: این منافقین در استان شما شهید هاشمی نژاد را مؤثر می دانند و در خانه تیمی در مشهد توطئه صورت می گیرد و ایشان را به شهادت می رسانند.

معاون وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: همزمان با جنایت منافقین در غرب و شرق کشور، جنایت گروهک ها از ابتدای پیروزی انقلاب و تحریک گروهک ها در خلق عرب، ترکمن و بلوچ را شروع کردند.

وی با اشاره به اوج مقاومت ها در ایران اسلامی در اوایل جنگ عنوان کرد: در سال 58 همزمان با اینکه بنی صدر با منافقین حلقه را تنگ کردند و نگذاشتند انسجام و وحدت ملی در ایران بوجود بیاید سرانجام 17هزار شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی شد.

جنگ داخلی با منافقین همزمان با جنگ تحمیلی برای حفظ نظام اسلامی بود

سردار نوروزی خاطرنشان کرد: در عین حال که در خط مقدم جبهه باید صدامیان را عقب می راندیم باید با منافقان درون کشور می جنگیدیم و شما مرزبانان درون کشور مراقب تحرکات در مرزها بودید.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز از دوران حماسه و رشادت ها در این مرز و بوم بی اطلاع هستند اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس هم داخل کشور و هم مرزها و مبارزه با گروهک ها بود که سرانجام منافقین کردستان دستگیر شدند و 23 بمب از خانه های تیمی در سنندج کشف شد.

خون شهدا کشور ما را بیمه کرده است

معاون وظیفه عمومی ناجا  گفت: خیلی خون ها برای حفظ کردستان و سیستان و بلوچستان دادیم که کشور ما را بیمه کره است و اینکه می گوییم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و این توان و اقتدار امروز ما به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه این انقلاب و امام راحل این انسانها را ساختند که امروز بسیجی ها مثل شهید حججی چه قیامتی در دنیا کردند و عالم گیر شدند افزود: رهبر انقلاب فرمودند آمادگی خود را هر لحظه حفظ کنید ولی بدانید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

یک دنیا با شما جنگیدند و امروز پیروزی شما بر تمام دنیاست

سردار نوروزی با بیان اینکه دشمنان بیش از 30سال است با تمام توان و قدرتشان ما را سنجیده اند چون رسماً یک دنیا پشتیبان صدام بودند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس یک دنیا با شما جنگیدند و امروز پیروزی شما بر تمام دنیاست تصریح کرد: حالا که نیروهای مقاومت یمن خواب راحت را از اسرائیلی ها ربوده اند.

معاون وظیفه عمومی ناجا  با بیان اینکه خدا هرچه زودتر زیارت اربعین را نصیبتان کند گفت: سال گذشته مسیر نجف تا کربلا ستونی بدون تصویر شهدا نبود. این پیام دارد که شهدا کشور عراق را بیمه کرده است.

دشمن اینقدر ذلیل شده که نمی داند از چه راهی فرار کند

 وی خاطرنشان کرد: آمریکا هرگونه توطئه کند شما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پوزه دشمن را با همه امکاناتش در دریا، خشکی، عراق و سوریه اش به خاک مالیدید و دشمن اینقدر ذلیل شده نمی داند از چه راهی فرار کند.

سردار نوروزی خطاب به خانواده های شهدا گفت:  قدر امام، انقلاب، رهبری، خودتان و نیروهای مسلح را بدانید. من به نمایندگی از فرماندهی نیروی انتظامی شهادت فرزندانتان را تبریک می گویم و از خداوند متعال خواستارم که روز به روز به عزت شما و اقتدار ملت و جمهوری اسلامی بیفزاید و چشم همه دشمنان را کور کند.

وی با قدردانی از زحمات دست اندرکاران کنگره شهدا افزود: شما فرماندهان و مسئولین استان که بزرگداشت می گیرید برای شهدای اهل تسنن، دانش آموز و دانشجو و بنا است با برگزاری 8اجلاسیه کنگره 2هزار شهید استان را برگزار کنید که به خانواده شهدا اعلام کنید آنها را تنها نمی گذارید.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها