دستگیری ۲ عامل تیراندازی در پارک آبیدر سنندج

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرستان گفت: ۲ نفر در ارتباط با تیراندازی شامگاه دوشنبه در پارک آبیدر سنندج دستگیر شدند ضمن اینکه فرد اصلی هم شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۹۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت: با تلاش خستگی ناپذیر ماموران انتظامی این افراد ساعتی بعد از تیراندازی دستگیر و ضارب اصلی نیز تحت تعقیب قرار گرفت.


وی با بیان اینکه این افراد از اراذل و اوباش شهر هستند، افزود: امنیت کامل در شهر سنندج برقرار است و جای هیچگونه نگرانی نیست.



انتقامجویی اشرار علت اصلی تیراندازی



همچنین فرمانده انتظامی منطقه سنندج، گفت: فرد مسلح که یکی از افراد شرور سابقه دار شهر سنندج است، با هدف انتقام گیری شخصی، اقدام به تیراندازی هوایی کرده وسپس متواری شد.



سرهنگ حمید رضا اکبری با اشاره به شناسایی هر چهار عامل تیراندازی در همان ساعات اولیه، افزود: ۲ نفر از اعضای تیم مسلح، با اشراف اطلاعاتی پلیس در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر وتلاش برای دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.


وی گفت: با توجه به شناسایی کامل متواریان، آنان به زودی دستگیر می‌شوند و در این تیراندازی به کسی آسیبی نرسید.


گفتنی است؛ فردی ناشناس شامگاه دوشنبه پس از حضور در ورودی پارک کوهستانی آبیدر شهر سنندج اقدام به تیراندازی با اسلحه جنگی کرد که خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.


طبق گفته شاهدان عینی حاضر در محل، فرد مسلح حین تیراندازی هوایی اقدام به فحاشی با هدف ایجاد رعب وحشت میان مردم می‌کرد که این اقدام او باعث ترس افرادی شد که در محل حضور داشتند.


در حالی که این تیراندازی ساعت ۲۲ شامگاه گذشته روی داد، شناسایی و دستگیری این افراد با سرعت عمل مناسبی از سوی پلیس چند ساعت بعد اتفاق افتاد که نشان از اشراف اطلاعاتی و انتظامی پلیس کردستان و برخورد قاطع این نیرو با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی دارد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار