تیم بسیج جامعه پزشکی فارسان در قالب طرح شهید رهنمون برای خدمت رسانی عازم مناطق عشایری این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۹۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فارسان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در ادامه خدمات رسانی های بسیج سازندگی سپاه ناحیه فارسان به مردم محروم و مناطق فقیر نشین در شهرستان فارسان، این بار تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق عشایر نشین گوجان در کوه های بیدکل رفتند.

بابایی افزود: ارائه خدمات معاینه، ویزیت و داروی رایگان از اهداف این اعزام بود.

وی ادامه داد: در این روز، با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان، آب های مورد مصرف عشایر نیز کُلُرزنی و خدمات کشاورزی و دامی نیز ارائه شد.

بابائی ادامه داد: در شرایط كنونی كشور، خانواده ها با فشار اقتصادی روبرو هستند و در این شرایط مطمئناً به قشرهای کم بضاعت و فقیر فشار دوچندانی وارد می شود و به طبع هزینه های درمانی و پزشکی نیز در چندسال اخیر افزایش داشته و ارائه اینگونه خدمات به مردم نیازمند می تواند بسیار اثربخش و مفید فایده باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فارسان در پایان گفت: مردم کشور ما شایسته بهترین خدمات و بهترین نوع زندگی هستند و همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند: عشایر ذخایر انقلاب هستند؛ لذا امیدواریم که بیش از گذشته دولت به این قشر ضعیف توجه و کمک نماید، چرا که در برخی مناطق واقعاً نیازمند به کمک هستند و مطمئن باشید که در شرایط سخت نیز همین مردم فقیر و کم بضاعت دوباره به داد انقلاب می رسند.

ارسال نظرات