همزمان با شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها برگزار شد؛
همزمان باسالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها اجتماع دختران عاشورایی در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۸۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  به منظور آشنایی کودکان با مسجد به همت معاونت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان و مسئولان مدرسه الهام اجتماع دختران عاشورایی در مسجدجامع شهرکرد برگزارشد.

دراین مراسم یکی از اساتید با تسلیت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها گفت: یزیدان می خواستند قیام عاشورا از کربلا  خارخ نشود.

صالحی گفت: نهضت حسینی با خطبه‌های غرای حضرت امام سجاد علیه السلام و روشنگری حضرت زینب  سلام الله علیها در شهرهای کوفه و شام  هم ادامه یافت.

وی ادامه داد: باحرکت کاروان اسرای آل الله ،مبارزه خاندان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام با یزید ادامه داشت و با افشاگری و بصیرت افزایی صورت  این کاروان بسیاری از مسیحیان و یهودیان مسلمان شدند.

صالحی افزود: در ادامه قیام عاشورای حسینی با شهادت یادگار سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در شهر شام  دگرگونی عمیق و تغییری شگرف در شهر شام پدید آمد ،حضرت رقیه سلام الله علیها مانند یاقوتی در شهر شام می درخشد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، داستان گویی از حوادث کربلا و شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها ، برگزاری مسابقه و تقدیم هدیه به کسانیکه به سوالات پاسخ صحیح دادند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات