اردوی جهادی كاركنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن در روستای بارده برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۱۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اردوی جهادی كاركنان ناحیه مقاومت بسیج بن در فضایی صمیمی و آكنده از عشق و ایثار و در راستای محرومیت زدایی و كمك به خانواده نیازمندان روستای بارده برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن گفت: هدف از برگزاری این اردوی جهادی یك روزه، همدلی و همراهی با مردم و تلاش در راستای محرومیت زدایی و حل گوشه ای از مشكلات مردم و رساندن این پیام به مردم عزیز و ولایتمدار است، كه نیروهای انقلابی برای خدمت در تمام عرصه های مورد نیاز كشور آماده اند و از هیچ كوششی برای كمك به مردم و رفع مشكلات آنان دریغ نخواهند كرد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی اظهار د اشت: گروه جهادی رهروان شهدا، خدمات مختلفی از جمله بسیج همگام با كشاورز و كمك به بالا بردن سطح دانش و توانمندی كشاورزان محترم در راستای ارتقای تولید محصولات كشاورزی، ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به خانواده های این روستا توسط خواهران بسیجی و پایور و همچنین ساخت و مرمت خانه های نیازمندان و رنگ آمیزی و دیوار نویسی مدارس سطح روستا با جملات انقلابی و مذهبی ارائه نمودند.

وی افزود: راه حل عبور از گردنه های سخت و مشكلات اقتصادی كه امروز گریبانگیر مردم شده است، مدیریت جهادی و حركت در مسیر شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی و تكیه به توانمندی های داخلی و استفاده از ظرفیت عظیم جوانان انقلابی است.

گفتنی است در پایان این اردو با حضور جانشین سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام و جمعی از مردم روستا و گروه جهادی رهروان شهدا، امامزاده سید محمد روستای بارده غبار روبی شد.

ارسال نظرات