خبرهای داغ:
جانشین سپاه ارومیه:

راهیان نور زمینه ساز اوج و تعالی برای نسل جوان می باشد

جانشین سپاه ارومیه گفت: راهیان نور زمینه ساز اوج و تعالی برای نسل جوان می باشد.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۲۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حق زاده جانشین سپاه ارومیه در آئین اعزام راهیان نور دانش آموزی گفت: عظمت، شجاعت، ایمان و تدبیر جوانان انقلابی در هشت سال دفاع مقدس موجب شکست دشمن و از بین رفتن توطئه های ابرقدرت های جهان شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی روز به روز ریشه دارتر، عمیق تر و قوی تر می شود، عظمت، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون تلاش و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد.

این مسئول با اشاره به علت عدم رفع مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یک دایره المعارف و یک ذخیره ای است که با مطالعه آن می توان الگوهای زیادی برای رفع مشکلات فعلی کشور پیدا کرد.

جانشین سپاه ارومیه با بیان اینکه فاصله گرفتن از فرهنگ دوران دفاع مقدس باعث ایجاد مشکلات امروزی شده است، گفت: پیروزی هایی که در آن دوران با امکانات کم به دست آوردیم امروز با اقتدار و توانمندی هایی که ایران اسلامی دارد می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

جانشین سپاه ارومیه با اشاره به اهداف راهیان نور گفت: حضور عظیم و گسترده دانش آموزان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جوان با رشادت ها و شجاعت های رزمنده ها می باشد چرا که راهیان نور انتقال دهنده فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل های آینده است.

دوران دفاع مقدس یک دوران انسان سازی بود

سرهنگ حق راده با بیان اینکه ما شروع کننده جنگ نبودیم، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل قدرت های شرق و غرب با نام اسلام ضربه مهلکی به استکبار جهانی بود، زمانی که هیچ کشوری اراده ای از خود نداشت و متمایل به شرق و غرب بودند در آن زمان انقلاب اسلامی الگویی برای تمامی ملت های دنیا شد و ابهت و عظمت این انقلاب موجب شد استکبار جهانی با اینکه صدام را قبول نداشت او را برای مقابله با این انقلاب تحریک و تجهیز کند.

وی افزود: رهبری حضرت امام (ره) که در بین رهبران دنیا در آن زمانی کسی به درایت و اقتدار حضرت امام وجود نداشت و شخصی که از غرب و شرق ترسی نداشت و با نفس گرم او و دلاوری رزمندگان اسلام در این جنگ تحمیلی پیروز شدیم با اینکه دشمن دست از توطئه برنداشته است و با شیوه های مختلف به شیطنت های خود ادامه می دهد.

حق زاده با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس یک دوران انسان سازی بود، گفت: جوانان در دوران دفاع مقدس با اتکاء به مکتب عاشورا تبدیل به باکری ها و خرازی ها شدند و برای ملت و کشور افتخار آفریدند رزمندگان دوران دفاع مقدس واقعا بی نظیر بودند. عزم و اراده قوی، ایمان مستحکم، ابتکار و نوآوری، عبادت و توسلات معنوی از ویژگی های برجسته آن ها بود.

وی تاکید کرد: آینده کشور متعلق به شما جوانان می باشد دشمن می خواهد نسل چهارم انقلاب را از اسلام و انقلاب جدا کند اگر این همه حمله سخت و نرم و تحریم را به کار می گیرد می خواهد این جوانان ثمره و ذخیره ای از دوران دفاع مقدس و اسلام نداشته باشند اگر شما جوانان ویژگی های دوران دفاع مقدس را الگو قرار دهید در تمامی زمینه ها کشور را به اوج و تعالی خواهید رساند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار