فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مهمترین دلیل مقاومت در دفاع مقدس وحدت بین ملت ایران بود.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۳۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در نشست صمیمی با سران عشایر گفت: یکپارچگی و انسجام اقوام و مذاهب مختلف در  ایران را از اصلی ترین مولفه های مقاومت و پیروزی در دوران دفاع مقدس می باشد.

وی افزود: بطوریکه به صراحت می توان گفت اقوام ایرانی در ادوار مختلف همگام با هم در دفاع از میهن اسلامی نقش مهم و اثر گذاری دارند.

این مسئول با اشاره به اهمیت تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه این امر را یکی از ضروریات مهم و اساسی برشمرد و تصریح کرد: چراکه ایثار و از خود گذشتگی هایی که مردم در ۸ سال جنگ تحمیلی انجام می دادند بسیار ارزشمند بود و ما باید قدردان آن تلاش ها باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز دشمن در شرایطی با رویکرد جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ایران وارد صحنه شده که می بایست با الگوگیری از ظرفیت های دوران دفاع مقدس محکم و استوار در برابر این تهاجمات ایستادگی کنیم.

این مسئول صلابت و اقتدار ایران را از مهمترین دلایل تهدیدات و تحریم های دشمنان علی الخصوص آمریکا دانست و افزود: بر همین اساس می خواهد بین اقوام کشور تفرقه بیاندازد تا بتواند به نقشه های شوم خود دست یابد.

وی جمهوری اسلامی را به مانند یک تسبیح تشبیه کرد که اقوام و مذاهب مختلف به عنوان دانه های تسبیح هستند و اگر نخ تسبیح نباشد دانه ها ارزش ندارد نخ تسبیح نظام جمهوری اسلامی نیز اسلامیت می باشد که از اهداف نشانه های دشمن است به طوری که می خواهد با از بین بردن اسلامیت اتحاد مذاهب مختلف ملت ایران را نیز از بین ببرد.

شهسواری خاطرنشان کرد: اما دشمنان یقین بدانند که ملت ایران از همان ابتدای پیروزی تا کنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند قرار داریم قدرتمند تر از همیشه در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب حرکت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات