خبرهای داغ:
دوومیدانی‌کاران استان قم موفق به کسب ۶ عنوان اول تا سوم رقابت‌های مرحله دوم فصل ۱۳۹۷ لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور شدند.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۴۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
۶ مدال لیگ دوومیدانی ایران به دونده‌های قم رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در شرایطی که این روز‌ها حواس تمامی علاقمندان به دوومیدانی در استان قم به بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان جهان در کشور آرژانتین و نتیجه نهایی حضور تنها ملی‌پوش دوومیدانی قم در این بازی‌ها یعنی مهدی رضایی معطوف است، دیگر چهره‌های موفق دوومیدانی قم در لیگ درخشیدند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون دوومیدانی، دومین مرحله فصل ۱۳۹۷ مسابقات لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران و با حضور ۲۳۵ دوومیدانی‌کار در قالب ۱۰ تیم باشگاهی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در حالی که تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران، آسان پرداخت، نفت تهران، نیروی زمینی، دانشگاه یزد، مقاومت تهران، عقاب نیروی هوایی، رهای کیش، اداره بهداشت نیروی هوایی، منطقه آزاد اروند و آکادمی تکنیک سمنان در این لیگ حضور دارند، ۶ دوومیدانی‌کار قم در ترکیب تیم‌های آسان پرداخت، نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفته و موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

با احتساب امتیازات این مرحله و نتایج مرحله قبل، تیم آسان پرداخت با ۳۵۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت و تیم‌های استقلال تهران با ۳۲۸ امتیاز، ذوب‌آهن اصفهان با ۳۱۶.۵ امتیاز و نفت تهران با ۲۴۴ امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم به کار خود پایان دادند.

چهره‌های شاخص دوومیدانی قم در این مسابقات علی سلامتیان، محمدمحسن ربانی، رضا ملک‌پور، میلاد دریساوی، محمدرضا فریدی و محمدحسین اسکندری بودند که در رشته‌های ۱۱۰ متر با مانع، پرش با نیزه، ۴۰۰ متر با مانع، ۱۰۰ متر، پرتاب وزنه و پرش سه‌گام عنوان کسب کردند.

در رشته پرش با نیزه محمدمحسن ربانی با رکورد ۴ متر و ۴۰ سانتیمتر نایب‌قهرمان شد، در رشته ۴۰۰ متر با مانع رضا ملک‌پور با ۵۰ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه روی سکوی نخست ایستاد، در رشته ۲۰۰ متر محمدرضا فریدی از تیم ذوب‌آهن با زمان ۲۱ ثانیه و ۵۹ صدم ثانیه مقام سوم را به خود اختصاص داد

در رشته پرتاب وزنه محمدحسین اسکندری از تیم آسان پرداخت با ۱۸ متر و ۵۸ سانتیمتر نایب‌قهرمان شد، در رشته پرش سه‌گام میلاد دریساوی با ۱۴ متر و ۹۸ سانتیمتر به مقام سوم بسنده کرد و در رشته ۱۱۰ متر با مانع علی سلامتیان از تیم ذوب‌آهن با رکورد ۱۴ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها