خبرهای داغ:
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح کرد

استفاده از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی برای امیدآفرینی/حضور همه اقشار در راهپیمایی ۱۳ آبان

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی برای پاسخگویی به شبهه افکنی‌ها و امیدآفرینی استفاده کنیم و بهتری فرصت استفاده از ایام الله است.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۴۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
استفاده از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی برای امیدآفرینی/حضور همه اقشار در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که با موضوع یوم الله ۱۳ آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد در سخنانی با اشاره به ضرورت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در سال حساسی قرار داریم و سیاست‌های خصمانه نظام سلطه تشدید شده است و در شرایطی که آن‌ها به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم هستند باید زمینه امید آفرینی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ نشان دادن دستاورد‌های نظام و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی هستند، بیان کرد: باید از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی برای پاسخگویی به شبهه افکنی‌ها و امیدآفرینی استفاده کنیم و بهترین فرصت استفاده از ایام الله است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه عملکرد در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب متفاوت با برگزاری ستاد‌های بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن است، افزود: جلسات در مرکز با حضور روسای قوا و سران کشوری برگزار شده و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و انتخاب نمایندگان، ولی فقیه به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری در استان‌ها گفت: در همه استان‌های کشور همایش‌هایی با حضور نمایندگان، ولی فقیه، استانداران، ائمه جمعه، فرمانداران و... برگزار شده و همت خوبی را در این زمینه شاهد بودیم و امیدواریم حرکت خوبی را برای آینده داشته و در ماه‌های آتی زمینه سازی و بصیرت افزایی داشته و مقدمات لازم برای مراسم‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فراهم شود.

لطفی با بیان اینکه هیچ ارگان و نهادی از این قطار مقدس پیاده نخواهد شد و باید همه نسبت به انقلاب ادای دین داشته باشیم، تاکید کرد: در خصوص برگزاری چهلمین سالگرد کارگروه‌های ۱۳ گانه تشکیل شده و برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌ها در این کارگروه‌ها دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه (س) گفت: باید بتوانیم هم احترام ایام فاطمیه حفظ شده و همچنین از برگزاری جشن غافل نشویم و یک روز را به عنوان پیروزی انقلاب اسلامی جشن بگیریم و در این خصوص در حال بررسی هستیم و البته روز برگزاری جشن بعد از دهه فجر و بعد از ایام فاطمیه خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ضرورت بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد: در روزی که آمریکا از آن به عنوان بازگشت تحریم‌ها یاد کرده باید در صحنه حضور پررنگ تری را با مشارکت همه اقشار شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه اقشار در راهپیمایی این روز شرکت کرده و با همت مضاعف هشدار جدی به نظام سلطه و ایادی داخلی آن داده خواهد شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار