آیین رونمایی از نشر «بلبا» با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، «محمود شالویی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان، سردار «حمیدرضا رستمیان» و جمعی از مسئولین استانی در منزل شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۱۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیین رونمایی از نشر «بلبا» با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، «محمود شالویی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان، سردار «حمیدرضا رستمیان» و جمعی از مسئولین استانی در منزل شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» برگزار شد.

سردار ملکی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: «محمد بلباسی» یک شهید جهانی است؛ الان در خارج از مرزهای ایران او را می شناسند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران افزود: نشر «بلبا» ادامه دهنده راه و مسیر تمام شهدای ما خواهد بود.

سردار رستمیان نیز در سخنان خود اظهار کرد: نبرد اعتقادی و فرهنگی شهدای ما در آن سوی مرزها خالصانه و عاشقانه است؛ آنها جان دادند تا ما جان بگیریم.

«محمود شالویی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه شهدا طلایه داران این مرز و بوم هستند، بیان کرد: امیدواریم خانواده شهید بلباسی وارد حوزه فرهنگ کشور شوند و در عرصه های فرهنگی کمک کنند.

در ادامه مراسم که هم زمان با اذان مغرب و عشاء برگزار شد، نشر «بلبا» توسط همسر شهید «بلباسی» رونمایی شد.

در این مراسم معنوی «محمود شالویی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سردار «حمیدرضا رستمیان» با اهداء هدایایی از همسر شهید بلباسی تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها