خبرهای داغ:

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه درجمع خانواده های شهدا شهرستان گیلانغرب

سردار بهمن ریحانی :در جمع خانواده های شهدا وایثارگر شهرستان گیلانغرب اضهار داشت دشمن باترویج تفکرات سکولار و طرح شبهات قصد دارد مردم را نسبت به دین و انقلاب بی تفاوت کند، ودرآخر برنامه معرفی فرمانده جدید سپاه گیلانغرب سرهنگ دوم پاسدار برادرمسلم سلیمی معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۴۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری  بسیج از گیلانغرب ،سردار بهمن ریحانی در جمع مسئولان ، خانواده های شهدا و ایثارگران گیلانغرب و در ایین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه گیلانغرب  در  ابتدای سخنان خود به جایگاه مقاومت و پایمردی مردم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار نمود:گیلانغرب نیازمند توجه ویژه مسئولان است و به حق شهری که به مانند تابلوئی ارزشمند  از مقاومت و ایثارگری خودنمایی میکنند شایسته توجه بیشتر است .

 وی در ادامه به تشریح ابعاد  توطئه های دشمنان در قبال ملت و نظام ایران اسلامی پرداخت و افزود:در برهه کنونی دشمنان به دنبال تغییر باورها و تفکرات مردم نسبت به نظام اسلامی هستند ، همچنان که در واقعه عاشورا توطئه دشمن باعث ایجاد چنین فضایی شده بود.
سردار ریحانی با بیان اینکه امروز نیز امکان تکرار تاریخ وجود دارد چرا که هم عوام و هم خواص در معرض آزمایش قرار دارند ، اظهار داشت: تبعیت از فرامین رهبری و حفظ وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی ما در برابر دسیسه سازمان یافته دشمنان است.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: دشمن با هدف ایجاد تفرقه ، به دنبال ایجاد شبهات در نظام و دفاع مقدس است و با تمام ظرفیت به میدان آمده تا از وسعت حقیقت جلوگیری کند.
سردار ریحانی اضافه کرد که دشمن با ترویج شبهات قصد دارد مردم را نسبت به دین و انقلاب بی تفاوت کند ، بنابر این همه باید مراقب این توطئه بدخواهان نظام اسلامی باشیم.
وی گفت: پیشرفت های امروز ما در همه عرصه ها در شرایطی به وجود آمد که فضای تهدید بر کشور حاکم است اما ما توانستیم رشد کنیم و امروز از بهترین اقتدار امنیتی در دنیا برخوردار باشیم.
در این آئین  ضمن تجلیل از زحمات سرهنگ پاسدار "معصومعلی محمدی" فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب ، سرهنگ دوم پاسدار "مسلم سلیمی" به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار