سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج اساتید استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج اساتید استان اردبیل در نشست مقابله با تروریسم در اردبیل به تبیین اهداف استکبار از راه اندازی و حمایت از گروه‌های تروریستی پرداخت و گفت: هدف از این عملیات‌ها ترساندن، ایجاد دلهره و تسلط و سروری بر مردم است.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۴۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

تروریسم، تضییع حقوق انسانیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مرتضی ابراهیمی  در نشست مقابله با تروریسم در اردبیل  به موضوع تروریسم جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه شاهد انجام حوادث تروریستی مختلف در دنیا مختلف جهان از جمله آسیا، اروپا و آمریکا و سایر مناطق هستیم که هدف از این عملیات تروریستی ترساندن، ایجاد دلهره و تسلط و سروری بر مردم است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اردبیل گفت: این عملیات ترویستی تنها توسط مزدوران استکبار جهانی انجام نمی‌شود بلکه پشتیبانی از این عملیات تروریستی و اشتغالگری توسط قدرت‌های جهانی دلیل عمده توسعه و انجام حرکت‌های تروریستی است.

ابراهیمی به واقعه اشغال قره باغ اشاره کرد و گفت: قره‌باغ را ارمنستان اشغال کرد ولی باید ببینیم پشتیبان و حامی ارمنستان برای تجاوز به منطقه‌ای از دنیای اسلام کدام کشورها و قدرت‌های جهانی است چرا که اگر بخواهیم با تروریست و حوادث از این قبیل مقابله کنیم باید منشا و پشتیبان آنها را بشناسیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه همفکری و تبادل نظر برای آزادی قره‌باغ باید به صورت متعدد و مداوم انجام شود تصریح کرد: قره‌باغ نه تنها متعلق به جمهوری آذربایجان بلکه متعلق به تمامی انسانیت و دنیا اسلام است که اشغال این منطقه تضییع حقوق انسانیت است.

ابراهیمی گفت: برگزاری این نشست‌های بین‌المللی برای همکاری و همفکری در این زمینه و چگونگی نجات قره‌باغ مهم بوده ولی نه تنها سالی یک بار بلکه باید در تمامی طول سال و نیز در مدرسه و تمامی مراکز آموزشی این موضوع تبیین شده و جوانان و نوجوانان با پشت پرده اشغال یک منطقه از دنیای اسلام آشنا شوند.

وی افزود: اشغالگری از حادثه تروریستی بدتر بوده و در منطقه قره‌باغ چندین سال است که این حادثه تروریستی ادامه دارد که امیدواریم با وحدت دنیای اسلام هر چه زودتر شاهد آزادی قره‌باغ باشیم.

ارسال نظرات