آیت‌الله رسول فلاحتی عصر دیروز در یادواره شهدای دهستان کیسم شهرستان آستانه‌اشرفیه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: شهدای کربلا در اطاعت‌پذیری از ولایت مطیع بودند.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۵۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه؛ آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در یادواره شهدای دهستان کیسم شهرستان آستانه‌اشرفیه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: ویژگی‌های شهدای کربلا نام آن‌ها را پس از هزار سال در دل مردم دنیا زنده نگه‌داشته است.
وی با اشاره به علاقه‌مندی مردم دنیا به نهضت حسینی (ع) افزود: هر انسانی که حسینی زندگی کند نامش در دنیا باقی می‌ماند و در آخرت از مقام والایی برخوردار می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اذعان به اینکه نخستین ویژگی شهدای کربلا اطاعت از رهبری است بیان کرد: شهدای کربلا در اطاعت‌پذیری از ولایت مطیع بودند.
فلاحتی، شجاعت را دومین ویژگی شهدای کربلا خواند و گفت: نثار جان از دیگر ویژگی‌های شهدای کربلا محسوب می‌شود و جان خود را برای رضای خداوند و اطاعت از معصوم (ع) در طبق اخلاص گذاشتند.
وی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی ادامه‌دهنده مسیر شهیدان کربلا هستند افزود: شهدای ما از سه ویژگی ولایت‌پذیری، شجاعت و نثار جان در راه خدا برخوردارند و در دوران دفاع مقدس گوش‌به‌فرمان امام (ره) بودند
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جان‌فشانی شهدا انقلاب را در مقابل دسیسه دشمنان بیمه کرده است گفت: شهدا با جان‌فشانی خود موجب عزت ایران اسلامی در دنیا شدند.
فلاحتی به بسیج تمام امکانات دشمنان به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه واردکردن به‌نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم ایران نگهبان نظام اسلامی هستند و دشمن از این امر هراس دارد.
وی با بیان اینکه مبارزات ملت یمن در مقابل آمریکا و آل جهود برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است اظهار کرد: ملت یمن متوجه شده راهی به‌غیراز مقاومت در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر ندارد.
امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ایران دیگری در قلب دنیای عرب در حال شکل‌گیری است تصریح کرد: اگر روش مبارزه مردم ایران در ملت‌های دیگر ریشه بدواند قدرت‌های سلطه‌گر باید بساط خود را جمع کنند.
فلاحتی ولایت‌پذیری، شجاعت و نثار جان ملت ایران برای حفظ قرآن را برای قدرت‌های استکباری هراس‌انگیز توصیف کرد و افزود: پاسداشت شهدای کربلا توسط ملت ایران برای قدرت‌های سلطه‌گر سنگین است.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران باوجود سختی‌ها و تحریم‌ها پس از گذشته ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تن به ذلت نداده است بیان کرد: ملت ایران ولایت‌پذیری را از شهدای کربلا آموخته است و تسلیم هیچ قدرتی نمی‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات