خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه :

انقلاب ما متصل به خون شهداست/ مشکلات امروز کشور مربوط به مسوولان است

سردار عروج عنوان کرد: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور ما مشکلاتی وجود دارد، مربوط به مسوولان است.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۸۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار عروج مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم سادواره ۳۵۰ شهید شهرستان البرز بیان کرد: انتقال احوالات شهدا از نظر فلاسفه اسلامی بسیار سخت است اما به گفته امام راحل اگر دو علامت در شما دوجود داشت امکان این انتقال ممکن است.

وی گفت: یکی از این علامت ها این است که از نظر ظاهری شبیه به شهدا باشید. وقتی ظاهر شما شبیه انها شد کم کم باطن شما نیز شبیه به آنها می شود و آنگاه این احوالات از طریق شما به تمام بشریت انتقال می یابد.

مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد: امام حسن(ع) در وصیت به امام ‌حسین(ع) می فرمایند اجازه نده کسی بتو ظلم کند، تو نیز به کسی ظلم نکن و در جایی که ظالم حضور دارد تو نباش و این وصیت نامه حکایت ظاهری جنگ ما می باشد.

سردار عروج افزود: مسلما شوری بالاتر از شور انسانیت در جنگ تحمیلی وجود داشت. آنچنان که معنویات شهدا در جبهه های جنگ همچنان مشهود است.

وی اضافه کرد: امام در جلسه ای به فرماندهان گردانها فرمودند که خون شهید خون خداست و خدا اداره می کند که خون شهید به کجا رود. شهدا با عقیده الهی جنگیدند و در این مسیر قدم برداشتند و به استثنا عده قلیلی همه مردم ایران از هر قشری در این جنک حضور داشتند که ترکیب جنگی کربلا را تداعی می کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور ما مشکلاتی وجود دارد، مربوط به مسوولان است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها