خبرهای داغ:
دادستان کل کشور گفت: با حریم خصوصی مردم کاری نداریم اما در مجامع عمومی کسی حق ندارد حریم عمومی را آسیب بزند هر کس در جامعه حضور پیدا می کند باید مسائل شرعی را رعایت کند.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۸۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، آئین تکریم و معارفه دادستان قزوین امروز (چهارشنبه) با حضور حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در این مراسم بیان کرد: حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک آسیب است و هیچ توجیه شرعی ندارد، چرا مخالفیم چون گناه صورت می گیرد، تماشای بازی ایراد ندارد اما گناهی که صورت می گیرد جای اشکال است.
وی تصریح کرد: از حضور دیروز زنان در ورزشگاه گلایه داریم، نظام ما اسلامی است، ما مسلمان هستیم، وقتی خانمی به ورزشگاه می رود و با مردانی که با لباس ورزشی و نیمه لخت مواجه می شود و آنها را می بیند گناه می کند، برخی دنبال این هستند که حریم ها را بشکنند.
دادستان کل کشور تصریح کرد: با حریم خصوصی مردم کاری نداریم اما در مجامع عمومی کسی حق ندارد حریم عمومی را آسیب بزند هر کس در جامعه حضور پیدا می کند باید مسائل شرعی را رعایت کند.
وی یادآور شد: با هر مدیری که بخواهد بستر حضور بانوان را با بهانه های مختلف فراهم کند برخورد می کنیم.
حجت الاسلام منتظری اظهار کرد: قرار نیست در منظر عمومی هر کس هرجور خواست لباس بپوشد و یا رفتار کند، نصیحت می کنم به مسئولان ورزشی که حرمت دینی را حفظ کنید و اجازه ندهید گناه صورت گیرد. اگر تکرار شود دستور می دهم به دادستان تهران تا ورود کند.
دادستان کل کشور بیان کرد: قرار نیست ۴ نفر با هر هدفی حریم ها را بشکنند و ما ساکت بمانیم، ابتدا نصیحت می کنیم بعد برخورد می کنیم.
در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان سابق استان قزوین تقدیر و محمد قاسمی به عنوان دادستان جدید قزوین معرفی شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها